“Lækker mad og charmerende betjening”
Anmeldelse af Pintxos

Pintxos
Køkkener: Spansk
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Pintxos er intens spansk stemning og smagsoplevelse. Træd ind i arenaen og lad dig forføre af vores spanske kokkes kulinariske tapas. I københavns gader finder du her en autentisk restaurant og tapasbar med spanske tjenere, der viser dig til rette ved et bord for to. - eller en uforstyrret krog for hele familien, venner og kolleger. Pintxos er stedet for dig, der ønsker en romantisk middag for to – ligesom vi altid byder store selskaber og firmafester velkommen. Hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev, inviterer vi også til særlige kulinariske events.
Anmeldt 28. september 2021 fra mobile enheder

Charmerende betjening, lækker tapas og fine lokaler. Det eneste minus er at man sidder forholdsvis tæt med andre selskaber.

Dato for besøg: september 2021
Tak, Trek45901872925

Anmeldt 17. september 2021

Vi bestilte tapas a la carte, og samtlige retter var fantastiske. Det er anden gang jeg spiser der, og det bliver ikke sidste gang!

Dato for besøg: september 2021
2  Tak, mayasG5868QQ
Anmeldt 31. juli 2021 fra mobile enheder

Spansk stemning og helt utrolig lækker tapas.
Vi følte os hensat til sydlige himmelstrøg.
Her er maden lavet med kærlighed og smager helt vidunderlig. Betjeningen er søde, dygtige og opmærksomme.
En helt igennem god oplevelse

Tak, metterysgaardj
Anmeldt 27. juni 2021

Hyggeligt sted - super atmosfære - lækker mad.

Fik 14 tapas som alle var dejlige små og lækre.

Dejligt med hvid sangria - kan kun anbefales.

Maden om hurtigt og i fine "bølger" med tilpas mellemrum

2  Tak, Larsremboll
Anmeldt 26. juni 2021 fra mobile enheder

Skøn, veltilberedt og lækker tapas, dejlig stemning og super service - vi kommer klart igen. Kan anbefale deres Sangria.

2  Tak, tinawC4369KK

Rejsende, der kiggede på Pintxos, kiggede også på

Har du været i Pintxos? Fortæl om dine oplevelser!