“Fin spansk restaurant midt i København”
Anmeldelse af Pintxos

Pintxos
Reservér bord
Bookatable
Køkkener: Spansk
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Pintxos er intens spansk stemning og smagsoplevelse. Træd ind i arenaen og lad dig forføre af vores spanske kokkes kulinariske tapas. I københavns gader finder du her en autentisk restaurant og tapasbar med spanske tjenere, der viser dig til rette ved et bord for to. - eller en uforstyrret krog for hele familien, venner og kolleger. Pintxos er stedet for dig, der ønsker en romantisk middag for to – ligesom vi altid byder store selskaber og firmafester velkommen. Hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev, inviterer vi også til særlige kulinariske events.
Anmeldt 13. august 2020 fra mobile enheder

Fin restaurant. God mad. Hyggelig terrasse, der på en gang virker rolig og summer af liv. I aften var 3. Gang jeg var der, og hver gang har mad, betjening og atmosfære været god.

Tak, Elsebeth_13

Anmeldt 13. august 2020

Super lækker tapas restaurant i København. Servicen var helt i top, alle tjenerne var smilene og søde

Tak, Attenya V
Anmeldt 3. august 2020 fra mobile enheder

Kæresten havde valgt, at jeg skulle forkæles på denne fine spanske restaurant. Og forkælet blev vi begge to. Super betjening, opmærksomhed og helt igennem lækker mad. Det er ikke så tit vi er i København, men vi skal helt sikkert forbi her igen.

Tak, Jakobdamsgaard
Anmeldt 30. juli 2020

Helt igennem gennemført, autentisk og fremragende spanske restaurant i København.
Da Corona`en satte en stopper for ferie i det spanske, måtte vi finde den spanske ånd og charme her hjemme i DK.
Den fandt vi på restaurant Pintxos
Fantastisk mad, passioneret og venligt personale, hyggelige omgivelser og helt bestemt et besøg værd. Er man er til ægte spansk atmosfære, mad og oplevelse, er det her et rigtigt godt bud.
Vi fik både menuerne samt enkelt tapasretter som alt sammen var til 5 kokkehuer (ud af 5)
Vi vil helt sikkert besøge denne restaurant igen (-:

Tak, Steenjy
Anmeldt 19. juli 2020 fra mobile enheder

fantastisk mad, alt smagte helt igennem fantastisk. Dog manglede der lidt en rød tråd i den 14 retters menu.

Tak, swklindt

Rejsende, der kiggede på Pintxos, kiggede også på

Har du været i Pintxos? Fortæl om dine oplevelser!