“A tast of Spanien in Copenhagen”
Anmeldelse af Pintxos

Pintxos
Reservér bord
Bookatable
Køkkener: Spansk
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Pintxos er intens spansk stemning og smagsoplevelse. Træd ind i arenaen og lad dig forføre af vores spanske kokkes kulinariske tapas. I københavns gader finder du her en autentisk restaurant og tapasbar med spanske tjenere, der viser dig til rette ved et bord for to. - eller en uforstyrret krog for hele familien, venner og kolleger. Pintxos er stedet for dig, der ønsker en romantisk middag for to – ligesom vi altid byder store selskaber og firmafester velkommen. Hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev, inviterer vi også til særlige kulinariske events.
Anmeldt 10. juli 2017 fra mobile enheder

In a little hide away is a nice spanish restaurent.
Lækker tapas, fin vin og god service. Vi sad ude i baggården i sol og nød sommeren.

Dato for besøg: juli 2017
1  Tak, 1812nielsk
J K, PR-chef hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. november 2017

Dear Niels K,

Thank you for taking the time to review your experience with us and giving us a 5-star rating. I am very pleased to hear that you had an excellent evening with us and for the very good feedback you gave on our food and our staff. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. If you’re traveling to our area again soon, don’t hesitate to call us.

Best Regards,
Pintxos/ Kate

Anmeldt 28. juni 2017 fra mobile enheder

Jeg har været på Pintxos flere gange og har altid været godt tilfreds. Det var desværre ikke tilfældet d 27.6. Vi kom tidligt (17.30) men måtte vente længe på forretterne og endnu længere på mellemretterne. Vi tror årsagen var en stor gruppe som kom dumpende lidt efter lidt og som øjensynligt blev prioriteret højere end de øvrige gæster. Det er ikke ok.
Maden var ok dog var lammet uappetitlig og kedelig at se på. Kedeligt for jeg har ellers tidligere været godt tilfreds.

Tak, Mrk12345
J K, Guest Relations Manager hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. juli 2017

Kære Mrk12345,

Tak for din kommentar. Vi er meget glade for at I har været gæster hos os før.

Jeg er meget ked af at høre om din oplevelse. Dette er ret usædvanligt, da vi lever for at tjene hver gæst af vores med top service. Jeg vil dog opfordre dig til at komme tilbage til Pintxos for os at rette op på dette uheld næste gang du er i byen. Tak for forståelsen, og vi glæder os til at se dig igen.

Med venlig hilsen,
Pintxos / Kate

Anmeldt 26. juni 2017 fra mobile enheder

Vi fik deres 14 skønne tapas med både kolde og varme retter. Alt var meget lækkert. Vi sluttede af med kage og ost, hvor værten bød på sambuca, hvor han lavede et mindre show med ild og fine glas.
Vi følte, at der hele tiden var meget opmærksomhed på, om alt var, som det skulle være.
Et helt igennem skøn aften

Tak, leneh_jl

Kære Lene Høj L,

Tusind tak for besøget og de dejlige kommentarer, som vi sætter stor pris på. Vi sender dem straks videre til vores søde personale.

Vi glæder os til at byde jer velkommen igen i Pintxos!

Mange Hilsner,
Pintxos/Kate

Anmeldt 18. juni 2017 fra mobile enheder

Vi besøgte Pintxos 17-6-2017 og vi fik 14 forskellige tapas, super lækker mad og sød betjening Vi sad ude i gården, mega hyggeligt stedet er godt besøgt så bestil bord Absolut er besøg værd

Tak, Anastasija M

Kære Anastasija M,

Vi glæder os til at byde jer velkommen igen i Pintxos!

Mange Hilsner,
Pintxos/Kate

Anmeldt 10. juni 2017 fra mobile enheder

Vi har besøgt pintxos flere gange, og hver gang er en fornøjelse.
Maden er i top, betjeningen og personalet er fremragende.
Priserne er som de skal være og stemningen oser af sydlandske himmelstrøg.
Man bliver modtaget med håndtryk, og ligeledes når man forlader stedet, kan kun anbefale dette sted :-)

Tak, CNMM3400

Dear CNMM3400,

Thank you for taking the time to review your experience with us and giving us a 5-star rating. I am pleased to hear that you had an excellent evening with us and for the very good feedback you gave on both our food, wine and our lovely staff. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. If you’re traveling to our area again soon, don’t hesitate to call us.

Best Regards,
PINTXOS/ Kate

Rejsende, der kiggede på Pintxos, kiggede også på

Har du været i Pintxos? Fortæl om dine oplevelser!