“Stairway to heaven”

Køkkener: Spansk
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Pintxos er intens spansk stemning og smagsoplevelse. Træd ind i arenaen og lad dig forføre af vores spanske kokkes kulinariske tapas. I københavns gader finder du her en autentisk restaurant og tapasbar med spanske tjenere, der viser dig til rette ved et bord for to. - eller en uforstyrret krog for hele familien, venner og kolleger. Pintxos er stedet for dig, der ønsker en romantisk middag for to – ligesom vi altid byder store selskaber og firmafester velkommen. Hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev, inviterer vi også til særlige kulinariske events.
Anmeldt 10. juni 2017 fra mobile enheder

Vi har besøgt pintxos flere gange, og hver gang er en fornøjelse.
Maden er i top, betjeningen og personalet er fremragende.
Priserne er som de skal være og stemningen oser af sydlandske himmelstrøg.
Man bliver modtaget med håndtryk, og ligeledes når man forlader stedet, kan kun anbefale dette sted :-)

Dato for besøg: juni 2017
Tak, CNMM3400
J K, Guest Relations Manager hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. juli 2017

Dear CNMM3400,

Thank you for taking the time to review your experience with us and giving us a 5-star rating. I am pleased to hear that you had an excellent evening with us and for the very good feedback you gave on both our food, wine and our lovely staff. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. If you’re traveling to our area again soon, don’t hesitate to call us.

Best Regards,
PINTXOS/ Kate

Anmeldt 3. juni 2017 fra mobile enheder

Vi valgte tapas menuen. Det var virkelig godt og hyggeligt at sidde i gården. Endda tæpper, da det blev køligt. Super aften

Dato for besøg: juni 2017
Tak, 847christinat

Kære Christina T,

Tusind tak for besøget og de dejlige kommentarer, som vi sætter stor pris på. Vi sender dem straks videre til vores søde personale.

Anmeldt 17. maj 2017

Vi var til en afslutning på restauranten og fik Tapas med tilbehør, maden var god og servicen ligeså, problemet opstod da vi skulle betale .
Vi havde fået Sangria og husets vin samt 1 cola light og 1 kaffe men blev yderligere trukket 117,00 kr for vand ?
Dette undrede os men fik at vide at sådan var det , så vær lige opmærksom på det.
Vi var 3 personer og fik 3 Sangria 1 husets vin samt 2 glas vin ekstra .
Normalt er vand da inklusiv og hvis ikke skal det da nævnes syntes jeg.

Dato for besøg: maj 2017
Tak, Annette K
J K, Gæsteansvarlig hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. maj 2017

Kære Annette K,

Tak for besøget og din kommentarer, som vi sætter stor pris på.
Vores vand koster 59 pr fl. så det passer nok god med 117,- kr.

Anmeldt 4. april 2017 fra mobile enheder

Jeg valgte deres 14 retters tapas som lød lækkert og fornuftig pris, men blev klogere. For mig manglede det desværre smag og kvaliteten var lidt kedelig. Der var dog rigeligt med mad og man blev mæt.

Dato for besøg: april 2017
Tak, 342meretep
J K, Gæsteansvarlig hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. april 2017

Kære Merete P,

Mange tak for kommentarerne dem sætter vi stor pris på.

Pintxos er normalt kendt for at have super service og lækkert tapas, så I har desværre været uheldige denne aften og det beklager vi naturligvis.

Vi håber alligevel at I vil besøge Pintxos en anden gang, da det som sagt ikke er den normale I har oplevet og vi meget gerne vil have tilfredse kunder vil vi meget gerne betjene jer igen.

Med venlig hilsen

Anmeldt 1. april 2017 fra mobile enheder

Stedet byder på velsmagende klassisk tapas. Vinkortet er varieret med vine for enhver smag og pris. Vi var der på en travl lørdag aften hvor vi blev mødt af et veloplagt personale, der havde styr på deres gæster. Spansk live musik gav en fremragende stemning. Bestemt et besøg værd.

Dato for besøg: april 2017
Tak, 218larsn
J K, Gæsteansvarlig hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. april 2017

Kære Lars N,

Pintxos/Kate

Rejsende, der kiggede på Pintxos, kiggede også på

Har du været i Pintxos? Fortæl om dine oplevelser!