“God klassisk tapas”

Køkkener: Spansk
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Pintxos er intens spansk stemning og smagsoplevelse. Træd ind i arenaen og lad dig forføre af vores spanske kokkes kulinariske tapas. I københavns gader finder du her en autentisk restaurant og tapasbar med spanske tjenere, der viser dig til rette ved et bord for to. - eller en uforstyrret krog for hele familien, venner og kolleger. Pintxos er stedet for dig, der ønsker en romantisk middag for to – ligesom vi altid byder store selskaber og firmafester velkommen. Hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev, inviterer vi også til særlige kulinariske events.
Anmeldt 1. april 2017 fra mobile enheder

Stedet byder på velsmagende klassisk tapas. Vinkortet er varieret med vine for enhver smag og pris. Vi var der på en travl lørdag aften hvor vi blev mødt af et veloplagt personale, der havde styr på deres gæster. Spansk live musik gav en fremragende stemning. Bestemt et besøg værd.

Dato for besøg: april 2017
Tak, 218larsn
J K, Gæsteansvarlig hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. april 2017

Kære Lars N,

Tusind tak for besøget og de dejlige kommentarer, som vi sætter stor pris på. Vi sender dem straks videre til vores søde personale.

Anmeldt 19. marts 2017

Stedet er travlt på en tirsdag aften hvor vi kom for at få 14 retters tapas menu. Maden er god, men ikke fremragende. Men stemningen og personalet er særdeles opmærksomme og venlige og gode til at fortælle om de enkelte retter. Efter 14 retter er man godt mæt.

Dato for besøg: marts 2017
Tak, MadsDK
J K, Gæsteansvarlig hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. marts 2017

Kære MadsDK

Mange tak for kommentarerne dem sætter vi stor pris på.

Vi håber alligevel at I vil besøge Pintxos en anden gang, da det som sagt ikke er den normale service i har oplevet og vi meget gerne vil have tilfredse kunder vil vi meget gerne betjene jer igen.

Med venlig hilsen

Anmeldt 5. marts 2017

Det var vores første besøg og absulut ikke sidste gang. Vi blev budt velkommen af et par friske tjener og vist hen til vores bord. Den kvindelig tjener ved vores bord, var meget imødekommende og professionel. Der var fyldt i restauranten, det er helt sikkert en god idé at reserverer bord på forhånd. Vi bestilte en menu på 14 små lækre retter. Maden kom meget hurtigt og var meget lækkert og velsmagende. Selvom der var travlt i det lille hyggelige lokale, havde vores tjener et godt overblik og sørgede godt for os.

Tak, JLJ_PLJ
J K, Gæsteansvarlig hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. marts 2017

Kære JLJ_PLJ,

Anmeldt 24. februar 2017 fra mobile enheder

Tak for en dejlig aften!
Vi nød vores 14 retters tapas menu. Der var rigeligt mad. Og alle retter var af en høj kvalitet. Selv de kedelige tapas, man normalt ikke regner for noget og ikke spiser, var lækre. F.eks. Spansk omelet med kartofler er tit en kedelig og tør sag som bære præg af genopvarmning - men på Pintxos var den frisk lavet, lun og god.
Personalet havde travlt, men var søde, smilende og opmærksomme.
Vi glæder os til vores næste besøg.

Tak, RoldSK
J K, Gæsteansvarlig hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. februar 2017

Kære Bente K P,

Anmeldt 21. februar 2017

Vi besøgte stedet i forbindelse med diners week .Fyldt restaurant,som ikke er ret stor,men var heldig at få et bord med lidt luft omkring,ellers sidder man tæt.7forslellige tapas til forret,som smagte fantastisk.Der efter en meget velsmagende bøf med tilbehør.!ligeledes en super cheesecake til dessert.Betjeningen absolut ikke noget at klage over.Dejlig aften med levende musik.

Tak, Gerda Lind H
J K, PR-chef hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. februar 2017

Kære Gerda Lind H,

Pintxos/Kate

Rejsende, der kiggede på Pintxos, kiggede også på

Har du været i Pintxos? Fortæl om dine oplevelser!