“Kvaliteten er højere end andre tapas restauranter”
Anmeldelse af Pintxos

Pintxos
Book med
Pintxos er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Spansk
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Pintxos er intens spansk stemning og smagsoplevelse. Træd ind i arenaen og lad dig forføre af vores spanske kokkes kulinariske tapas. I københavns gader finder du her en autentisk restaurant og tapasbar med spanske tjenere, der viser dig til rette ved et bord for to. - eller en uforstyrret krog for hele familien, venner og kolleger. Pintxos er stedet for dig, der ønsker en romantisk middag for to – ligesom vi altid byder store selskaber og firmafester velkommen. Hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev, inviterer vi også til særlige kulinariske events.
Anmeldt 24. februar 2017 fra mobile enheder

Tak for en dejlig aften!
Vi nød vores 14 retters tapas menu. Der var rigeligt mad. Og alle retter var af en høj kvalitet. Selv de kedelige tapas, man normalt ikke regner for noget og ikke spiser, var lækre. F.eks. Spansk omelet med kartofler er tit en kedelig og tør sag som bære præg af genopvarmning - men på Pintxos var den frisk lavet, lun og god.
Personalet havde travlt, men var søde, smilende og opmærksomme.
Vi glæder os til vores næste besøg.

Tak, Bente K P
J K, Gæsteansvarlig hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede 27. februar 2017

Kære Bente K P,

Tusind tak for besøget og de dejlige kommentarer, som vi sætter stor pris på. Vi sender dem straks videre til vores søde personale.

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 21. februar 2017

Vi besøgte stedet i forbindelse med diners week .Fyldt restaurant,som ikke er ret stor,men var heldig at få et bord med lidt luft omkring,ellers sidder man tæt.7forslellige tapas til forret,som smagte fantastisk.Der efter en meget velsmagende bøf med tilbehør.!ligeledes en super cheesecake til dessert.Betjeningen absolut ikke noget at klage over.Dejlig aften med levende musik.

Tak, Gerda Lind H
J K, PR-chef hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede 24. februar 2017

Kære Gerda Lind H,

Anmeldt 21. februar 2017

Har været her et par gange, og det har været lige fantastisk begge gange.
Virkelig lækker tapas menu og helt fantastisk autentisk betjening.
Jeg glæder mig meget til at komme tilbage

Tak, Trine22
J K, Gæsteansvarlig hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede 24. februar 2017

Kære Trine22,

Anmeldt 17. februar 2017 fra mobile enheder

Aldrig hørt om denne restaurant, men valgte denne til Dining Week.
Og vi blev positivt overraskede. Lækkert sammensat menu med tilhørende vinmenu, og levende musik med vokal.

Tak, ravnefar

Kære ravnefar

Anmeldt 14. februar 2017 fra mobile enheder

Vi var der for dinning week. Vi fik et hyggeligt bord i hjørnet af restauranten. Min kæreste sad klemt mellem vores bord og et andet bord ( eneste ting som var øv ved oplevelsen). Tjenerne var smilene og hjælpsomme, god service og meget meget lækker mad ! Værten gik rundt og hyggede om folk hvilket gav en super god stemning med det autentiske (ikke for høje) live musik. Tak for en hyggelig og romantisk aften.

Tak, Stine B

Kære Stine B,

Pintxos/Kate

Rejsende, der kiggede på Pintxos, kiggede også på

Har du været i Pintxos? Fortæl om dine oplevelser!