“Hyggelig og rart.”
Anmeldelse af Pintxos

Pintxos
Book med
Pintxos er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Spansk
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Pintxos er intens spansk stemning og smagsoplevelse. Træd ind i arenaen og lad dig forføre af vores spanske kokkes kulinariske tapas. I københavns gader finder du her en autentisk restaurant og tapasbar med spanske tjenere, der viser dig til rette ved et bord for to. - eller en uforstyrret krog for hele familien, venner og kolleger. Pintxos er stedet for dig, der ønsker en romantisk middag for to – ligesom vi altid byder store selskaber og firmafester velkommen. Hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev, inviterer vi også til særlige kulinariske events.
Anmeldt 14. februar 2017 fra mobile enheder

Vi var der for dinning week. Vi fik et hyggeligt bord i hjørnet af restauranten. Min kæreste sad klemt mellem vores bord og et andet bord ( eneste ting som var øv ved oplevelsen). Tjenerne var smilene og hjælpsomme, god service og meget meget lækker mad ! Værten gik rundt og hyggede om folk hvilket gav en super god stemning med det autentiske (ikke for høje) live musik. Tak for en hyggelig og romantisk aften.

Tak, Stine B
J K, Gæsteansvarlig hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede 24. februar 2017

Kære Stine B,

Tusind tak for besøget og de dejlige kommentarer, som vi sætter stor pris på. Vi sender dem straks videre til vores søde personale.

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 15. januar 2017 fra mobile enheder

Skøn 14 retters tapas menu - rigelig mad til en meget fair pris. Meget venlig og imødekommende betjening selvom restauranten var helt fuld.

Tak, Jens B
J K, Gæsteansvarlig hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede 24. januar 2017

Kære Jens B,

Anmeldt 9. januar 2017

Vi valgte individuelle tapas, 5 stk. er rigeligt til to voksne. Virkeligt velsmagende. Betjening er helt i topklasse, venlig og yderst professionel.

Tak, Susanne S
J K, Gæsteansvarlig hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede 10. januar 2017

Kære Susanne S,

Anmeldt 2. januar 2017 fra mobile enheder

Vores døtre og min mand og jeg fik en meget lækker 14 retters tapas menu med vin. Meget lækkert og man kommer nemt til at spise for meget. Velbesøgt af nåde lokale og turister. Absolut anbefalelsesværdig

Tak, LouiseMuldorff
J K, Gæsteansvarlig hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. januar 2017

Kære LouiseMuldorff,
Mange tak for de 4 stjerner.
Vi er meget glad for at høre om den meget god feedback på vores mad og vores restaurant. Vi sætter en ære i betjener vores gæster behov den bedste måde, vi kan. Hvis du rejser til vores område igen snart, er du velkommen til ringe til os. Vi glæder os til at byde jer velkommen i Pintxos igen.

Anmeldt 1. januar 2017 fra mobile enheder

Vi ankom kl. 19.00 og allerede her blev vi taget godt imod, med store smil og hjertelighed. Bestyreren spillede lidt højt musik, men bare rolig jeg skruer ned igen vi skal bare sikre os personalet er oppe i gear og det fik han. Vi fik en dejlig 5 retters menu med dertil afstemte vin. Maden var i top og absolut pengene værd.

Der var hele aften god stemning og liv uden det løb fra dem.

Vi besluttede vi måtte besøge dem igen til en gang tapas engang i 2017.

Tak, Jørgen T
J K, Gæsteansvarlig hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede 2. januar 2017

Kære Jørgen T,

Holdet her på Pintxos er begejstret for at høre sådan en god feedback, og vi er stolte af at være en af de hyggeligste spanske restaurant i København. Tak for at forlade en bedømmelse, og nævne vores livlig atmosfære. Du har ret, vi elsker at danse i løbet service og afspille musikken lidt højt. Holder stemningen i live. Vi håber at se dig igen snart, og bringe dine venner!

Pintxos/Kate

Rejsende, der kiggede på Pintxos, kiggede også på

Har du været i Pintxos? Fortæl om dine oplevelser!