“Skøn tapas”
Anmeldelse af Pintxos

Pintxos
Book med
Pintxos er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Spansk
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Pintxos er intens spansk stemning og smagsoplevelse. Træd ind i arenaen og lad dig forføre af vores spanske kokkes kulinariske tapas. I københavns gader finder du her en autentisk restaurant og tapasbar med spanske tjenere, der viser dig til rette ved et bord for to. - eller en uforstyrret krog for hele familien, venner og kolleger. Pintxos er stedet for dig, der ønsker en romantisk middag for to – ligesom vi altid byder store selskaber og firmafester velkommen. Hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev, inviterer vi også til særlige kulinariske events.
Anmeldt 28. december 2016 fra mobile enheder

Vi var et selskab på fire til aftenspisning. Vi valgte alle en 14 retters tapasmenú med rødvin til. Lækkert og veltillavet, små retter men med 14 i alt, mere end rigeligt til at blive stopmætte. Hyggelig atmosfære og sted.

Tak, Morten H
J K, Gæsteansvarlig hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede 29. december 2016

Kære Morten H,
Mange tak for de 4 stjerner.
Vi er meget glad for at høre om den meget god feedback på vores mad og vores restaurant. Vi sætter en ære i betjener vores gæster behov den bedste måde, vi kan. Hvis du rejser til vores område igen snart, er du velkommen til ringe til os. Vi glæder os til at byde jer velkommen i Pintxos igen.

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 11. december 2016 fra mobile enheder

Besøgte restauranten en lørdag aften hvor der var ganske mange mennesker. Betjeningen var stadig rolig og personlig. Fantastisk tapas menu. Selv om der var levende musik kunne man stadig tale sammen. Det passede os godt vi kunne blive siddende og få kaffe og drinks efter middagen. Kan klart anbefales.

Tak, janegrabing
J K, Gæsteansvarlig hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede 14. december 2016

Kære janegrabing,
Mange tak for de 4 stjerner.
Vi er meget glad for at høre om den meget god feedback på vores mad og vores personale. Vi sætter en ære i betjener vores gæster behov den bedste måde, vi kan. Hvis du rejser til vores område igen snart, er du velkommen til ringe til os. Vi glæder os til at byde jer velkommen i Pintxos igen.

Anmeldt 7. december 2016

Dejlig spansk mad. Deres Tapas er rigtig gode & Paellaen er som i Spanien. Godt vinkort og rigtig god service. Støjniveauet er dog højt da det er i en kælder og man sidder meget tæt.

Tak, hej0r
J K, Gæsteansvarlig hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede 9. december 2016

Kære hej0r,
Mange tak for de 4 stjerner.
Vi glæder os til at byde jer velkommen i Pintxos igen.

Anmeldt 19. november 2016 fra mobile enheder

Vi besøgte stedet inden en biograf tur. Fik en 14 retters tapas menu inklusiv dessert og kaffe. God varieret og smagfuld tapas og afslappet betjening.

Tak, Jan W
J K, Gæsteansvarlig hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede 20. november 2016

Kære Jan W,
Mange tak for de 4 stjerner.
Vi glæder os til at byde jer velkommen i Pintxos igen.

Anmeldt 19. november 2016 fra mobile enheder

Meget hyggelig spansk restaurant. Vi fik super lækker tapas, varieret, smagfulde, kolde og varme små retter serveret med lækker vin. Imødekommende betjening og god atmosfære. Spansk sang og dans som 'ekstra' aftenindslag Prøv det

Tak, Kim P
J K, Gæsteansvarlig hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede 19. november 2016

Kære Kim P,
Mange tak for de 5 stjerner.
Pintxos/Kate

Rejsende, der kiggede på Pintxos, kiggede også på

Har du været i Pintxos? Fortæl om dine oplevelser!