“God tapas”

Køkkener: Spansk
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Pintxos er intens spansk stemning og smagsoplevelse. Træd ind i arenaen og lad dig forføre af vores spanske kokkes kulinariske tapas. I københavns gader finder du her en autentisk restaurant og tapasbar med spanske tjenere, der viser dig til rette ved et bord for to. - eller en uforstyrret krog for hele familien, venner og kolleger. Pintxos er stedet for dig, der ønsker en romantisk middag for to – ligesom vi altid byder store selskaber og firmafester velkommen. Hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev, inviterer vi også til særlige kulinariske events.
Anmeldt 19. november 2016 fra mobile enheder

Vi besøgte stedet inden en biograf tur. Fik en 14 retters tapas menu inklusiv dessert og kaffe. God varieret og smagfuld tapas og afslappet betjening.

Tak, janw323
J K, Gæsteansvarlig hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. november 2016

Kære Jan W,
Mange tak for de 4 stjerner.
Vi glæder os til at byde jer velkommen i Pintxos igen.

Anmeldt 19. november 2016 fra mobile enheder

Meget hyggelig spansk restaurant. Vi fik super lækker tapas, varieret, smagfulde, kolde og varme små retter serveret med lækker vin. Imødekommende betjening og god atmosfære. Spansk sang og dans som 'ekstra' aftenindslag Prøv det

Tak, Soelvraeven
J K, Gæsteansvarlig hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. november 2016

Kære Kim P,
Mange tak for de 5 stjerner.
Vi er meget glad for at høre om den meget god feedback på vores mad og vores personale. Vi sætter en ære i betjener vores gæster behov den bedste måde, vi kan. Hvis du rejser til vores område igen snart, er du velkommen til ringe til os. Vi glæder os til at byde jer velkommen i Pintxos igen.

Anmeldt 16. november 2016

Vi var inviteret af nogle gode venner, så da tjeneren - meget kvik og morsom, foreslog den tolvretters menu (tapas), og gudskelov bestilte vores værter menuen. Det var alt sammen forrygende godt: Lammekoteletter, der var til at tygge med øjenbrynene! Lækre tigerrejer (som jeg ellers aldrig spiser) og meget mere. Dertil dejlig koldt spansk øl. Herligt! Kommer igen!

Dato for besøg: september 2016
Tak, Albert N

Kære Albert N,

Anmeldt 11. november 2016 fra mobile enheder

Skøn middag med gode spanske retter serveret af et engageret team. Vi kommer gerne igen med store forventninger.

Tak, MichaelNyboe
J K, Gæsteansvarlig hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. november 2016

Kære MichaelNyboe,
Mange tak for de 5 stjerner.
Vi glæder os til at byde jer velkommen i Pintxos igen.

Anmeldt 27. oktober 2016

Dejlig hyggelig sted i fantastiske Copenhagen, Vi fik en varm velkomst af en herlig frisk tjener.
Han fortalte lidt om maden de havde.
Vi fik alle 4 stor Tapas menu.
Der var virkelig smag på maden herligt.
Vi er mest til italiensk vin, men må rose vin tjeneren, han kom med en dejlig vin, som vi drak alt for meget af.
Alt i alt Fantastisk aften.
Kun osten var lidt normal.

Dato for besøg: oktober 2016
Tak, 968kristianb
J K, Chef  hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. oktober 2016

Kære Kristian B

Tusind tak for besøget og de dejlige kommentarer, som vi sætter stor pris på. Vi sender dem straks videre til vores personale.

Vi glæder os til at byde jer velkommen igen i Pintxos

Mange hilsner
Pintxos / Jonna Kadriev

Rejsende, der kiggede på Pintxos, kiggede også på

Har du været i Pintxos? Fortæl om dine oplevelser!