“Lækker tapas-restaurant 🇪🇸”
Anmeldelse af Pintxos

Pintxos
Book med
Pintxos er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Spansk
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Pintxos er intens spansk stemning og smagsoplevelse. Træd ind i arenaen og lad dig forføre af vores spanske kokkes kulinariske tapas. I københavns gader finder du her en autentisk restaurant og tapasbar med spanske tjenere, der viser dig til rette ved et bord for to. - eller en uforstyrret krog for hele familien, venner og kolleger. Pintxos er stedet for dig, der ønsker en romantisk middag for to – ligesom vi altid byder store selskaber og firmafester velkommen. Hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev, inviterer vi også til særlige kulinariske events.
Anmeldt 19. november 2016 fra mobile enheder

Meget hyggelig spansk restaurant. Vi fik super lækker tapas, varieret, smagfulde, kolde og varme små retter serveret med lækker vin. Imødekommende betjening og god atmosfære. Spansk sang og dans som 'ekstra' aftenindslag Prøv det

Tak, Kim P
J K, Gæsteansvarlig hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede 19. november 2016

Kære Kim P,
Mange tak for de 5 stjerner.
Vi er meget glad for at høre om den meget god feedback på vores mad og vores personale. Vi sætter en ære i betjener vores gæster behov den bedste måde, vi kan. Hvis du rejser til vores område igen snart, er du velkommen til ringe til os. Vi glæder os til at byde jer velkommen i Pintxos igen.

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 16. november 2016

Vi var inviteret af nogle gode venner, så da tjeneren - meget kvik og morsom, foreslog den tolvretters menu (tapas), og gudskelov bestilte vores værter menuen. Det var alt sammen forrygende godt: Lammekoteletter, der var til at tygge med øjenbrynene! Lækre tigerrejer (som jeg ellers aldrig spiser) og meget mere. Dertil dejlig koldt spansk øl. Herligt! Kommer igen!

Tak, Albert N

Kære Albert N,

Anmeldt 11. november 2016 fra mobile enheder

Skøn middag med gode spanske retter serveret af et engageret team. Vi kommer gerne igen med store forventninger.

Tak, MichaelNyboe
J K, Gæsteansvarlig hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede 15. november 2016

Kære MichaelNyboe,
Mange tak for de 5 stjerner.
Vi glæder os til at byde jer velkommen i Pintxos igen.

Anmeldt 27. oktober 2016

Dejlig hyggelig sted i fantastiske Copenhagen, Vi fik en varm velkomst af en herlig frisk tjener.
Han fortalte lidt om maden de havde.
Vi fik alle 4 stor Tapas menu.
Der var virkelig smag på maden herligt.
Vi er mest til italiensk vin, men må rose vin tjeneren, han kom med en dejlig vin, som vi drak alt for meget af.
Alt i alt Fantastisk aften.
Kun osten var lidt normal.

Tak, Kristian B
J K, Chef  hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede 29. oktober 2016

Kære Kristian B

Tusind tak for besøget og de dejlige kommentarer, som vi sætter stor pris på. Vi sender dem straks videre til vores personale.

Vi glæder os til at byde jer velkommen igen i Pintxos

Mange hilsner
Pintxos / Jonna Kadriev

Anmeldt 21. oktober 2016

Godt tapas sted. Vi valgte en Tapas menu, og man går i hvert fald ikke sulten derfra. Der er rigtig meget mad. Noget var fremragende og noget var lidt mindre fremragende. Jeg synes klart første seance med den første kolde/lunde tapasanretning var den bedste. Meget lækre dadler i bacon, meget lækker omelet, og generelt rigtig fint. Anden runde med de varme retter var også rigtig fint. Og til prisen var det ganske godt. Men hvis jeg skal spille djævlens advokat, så kunne Pintxos med få midler rykke fra tre stjerner op til fire eller fem.
1) Jeg synes mayonaisserne virkede som købe mayo. Der synes jeg lige man rør sin egen mayo. Hvis den faktisk er hjemmerørt, synes jeg den mangler lidt smag.
2) Generelt tapasretten med kartofler og mayo var ikke så lækkert anrettet, og virkede lidt grill-agtigt. Det må gerne serveres lækkert for sig, med kartoflerne i den ene side, og mayo i den anden side, i stedet for, at det var rodet sammen som en bakke pomfritter.
3) Jeg synes også at den meget lækre Chorizo kunne laves lidt mere lækkert, end at man flækker den på langs og steger den. Skær den i flere tynde skiver og steg den helt sprød, så bliver den endnu mere lækker.
4) Vi fik vores søde tjener til at finde os et bord inde i overetagen. Thank god for that! Vi var placeret oprindeligt på et bord i kælderen, hvor larmen var helt sindsyg og hvor tjeneren næsten ikke kunne gå forbi undertegnede fordi der ikke var plads. Jeg vil sige, fjern et par borde, og giv stedet lidt luft. Og så synes jeg høj musik og til tider højtråbende personale er med til eskalere lydniveauet fra livligt til anstrengende.

Summa summarum. God tapas, men ved at skrue på et par håndtag, så kan stedet løftes til at blive endnu bedre.

Tak, DoktorJones
J K, Chef  hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede 29. oktober 2016

Kære Doktor Jones

Mange tak for besøget og dine kommentarer, som vi sætter stor pris på. Vi sender dem straks videre til vores personale.

Vi glæder os til at byde jer velkommen igen i Pintxos

Mange hilsner
Pintxos / Jonna Kadriev

Rejsende, der kiggede på Pintxos, kiggede også på

Har du været i Pintxos? Fortæl om dine oplevelser!