“Dejlig mad, herlig betjening, fantastisk vin.”
Anmeldelse af Pintxos

Pintxos
Book med
Pintxos er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Spansk
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Pintxos er intens spansk stemning og smagsoplevelse. Træd ind i arenaen og lad dig forføre af vores spanske kokkes kulinariske tapas. I københavns gader finder du her en autentisk restaurant og tapasbar med spanske tjenere, der viser dig til rette ved et bord for to. - eller en uforstyrret krog for hele familien, venner og kolleger. Pintxos er stedet for dig, der ønsker en romantisk middag for to – ligesom vi altid byder store selskaber og firmafester velkommen. Hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev, inviterer vi også til særlige kulinariske events.
Anmeldt 27. oktober 2016

Dejlig hyggelig sted i fantastiske Copenhagen, Vi fik en varm velkomst af en herlig frisk tjener.
Han fortalte lidt om maden de havde.
Vi fik alle 4 stor Tapas menu.
Der var virkelig smag på maden herligt.
Vi er mest til italiensk vin, men må rose vin tjeneren, han kom med en dejlig vin, som vi drak alt for meget af.
Alt i alt Fantastisk aften.
Kun osten var lidt normal.

Tak, Kristian B

Kære Kristian B

Tusind tak for besøget og de dejlige kommentarer, som vi sætter stor pris på. Vi sender dem straks videre til vores personale.

Vi glæder os til at byde jer velkommen igen i Pintxos

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 21. oktober 2016

Godt tapas sted. Vi valgte en Tapas menu, og man går i hvert fald ikke sulten derfra. Der er rigtig meget mad. Noget var fremragende og noget var lidt mindre fremragende. Jeg synes klart første seance med den første kolde/lunde tapasanretning var den bedste. Meget lækre dadler i bacon, meget lækker omelet, og generelt rigtig fint. Anden runde med de varme retter var også rigtig fint. Og til prisen var det ganske godt. Men hvis jeg skal spille djævlens advokat, så kunne Pintxos med få midler rykke fra tre stjerner op til fire eller fem.
1) Jeg synes mayonaisserne virkede som købe mayo. Der synes jeg lige man rør sin egen mayo. Hvis den faktisk er hjemmerørt, synes jeg den mangler lidt smag.
2) Generelt tapasretten med kartofler og mayo var ikke så lækkert anrettet, og virkede lidt grill-agtigt. Det må gerne serveres lækkert for sig, med kartoflerne i den ene side, og mayo i den anden side, i stedet for, at det var rodet sammen som en bakke pomfritter.
3) Jeg synes også at den meget lækre Chorizo kunne laves lidt mere lækkert, end at man flækker den på langs og steger den. Skær den i flere tynde skiver og steg den helt sprød, så bliver den endnu mere lækker.
4) Vi fik vores søde tjener til at finde os et bord inde i overetagen. Thank god for that! Vi var placeret oprindeligt på et bord i kælderen, hvor larmen var helt sindsyg og hvor tjeneren næsten ikke kunne gå forbi undertegnede fordi der ikke var plads. Jeg vil sige, fjern et par borde, og giv stedet lidt luft. Og så synes jeg høj musik og til tider højtråbende personale er med til eskalere lydniveauet fra livligt til anstrengende.

Summa summarum. God tapas, men ved at skrue på et par håndtag, så kan stedet løftes til at blive endnu bedre.

Tak, DoktorJones

Kære Doktor Jones

Mange tak for besøget og dine kommentarer, som vi sætter stor pris på. Vi sender dem straks videre til vores personale.

Vi glæder os til at byde jer velkommen igen i Pintxos

Anmeldt 15. oktober 2016

Var der på et tilbud samme dag - tapas for 290 kr.
Maden var der ikke noget at udsætte på. Men det var heller ikke fantastisk. Og hvis jeg skulle have betalt de 436 kr. de siger at tapasmenuen normalt koster, ville jeg være blevet godt sur. Det er de 14 små anretninger og et glas cava ikke værd. Sjovt nok er der også mulighed for at få det hele på tilbud stort set hver eneste dag.
Ok til prisen - men.......
Tjeneren søgte generelt at sælge de dyreste vine, men vi fik lov til at bytte den han anbefalede da den ikke faldt i vores smag (alt for meget egetræ i den hvidvin). Tak for det.

Tak, Peter M

Kære Peter M

Mange tak for besøget og kommentarerne, dem sætter vi stor pris på og sender dem straks videre til vores personale. En 14 retters tapasmenu koster på vores hjemmeside kr. 345 og et glas Cava kr. 65

Vi håber at kunne byde jer velkommen i Pintxos en anden gang.

Anmeldt 26. september 2016

Alt klappede , god mad ,god vin og udsøgt betjening.
Virkelig et sted der er værd at komme på , selv en mandag aften i september .
Vi kommer gerne igen .

Tak, Knudmikkelsen123
J K, Chef  hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede 3. oktober 2016

Kære Knudmikkelsen123

Mange tak for de dejlige kommentarer, dem sætter vi stor pris på og sender dem straks videre til personalet.

Vi glæder og til at byde jer velkommen i Pintxos igen.

Med venlig hilsen
Jonna kadriev
Pintxos-Tapas

Anmeldt 12. september 2016

Vi var 10 personer så havde bestilt bord og fik en mad og vinoplevelse udover hvad vi kunne forlange. Betjeningen er til UG+

Tak, andersen64
J K, Chef  hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede 13. september 2016

Kære andersen64

Tusind tak for de dejlige kommentarer, dem sætter vi stor pris på og videregiver dem straks til personalet.

Det vil glæde os at byde jer velkommen igen i Pintxos

Med venlig hilsen
Pintxos
Jonna Kadriev

Rejsende, der kiggede på Pintxos, kiggede også på

Har du været i Pintxos? Fortæl om dine oplevelser!