“Helt OK”
Anmeldelse af Pintxos

Pintxos
Book med
Pintxos er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Spansk
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Pintxos er intens spansk stemning og smagsoplevelse. Træd ind i arenaen og lad dig forføre af vores spanske kokkes kulinariske tapas. I københavns gader finder du her en autentisk restaurant og tapasbar med spanske tjenere, der viser dig til rette ved et bord for to. - eller en uforstyrret krog for hele familien, venner og kolleger. Pintxos er stedet for dig, der ønsker en romantisk middag for to – ligesom vi altid byder store selskaber og firmafester velkommen. Hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev, inviterer vi også til særlige kulinariske events.
Anmeldt 15. oktober 2016

Var der på et tilbud samme dag - tapas for 290 kr.
Maden var der ikke noget at udsætte på. Men det var heller ikke fantastisk. Og hvis jeg skulle have betalt de 436 kr. de siger at tapasmenuen normalt koster, ville jeg være blevet godt sur. Det er de 14 små anretninger og et glas cava ikke værd. Sjovt nok er der også mulighed for at få det hele på tilbud stort set hver eneste dag.
Ok til prisen - men.......
Tjeneren søgte generelt at sælge de dyreste vine, men vi fik lov til at bytte den han anbefalede da den ikke faldt i vores smag (alt for meget egetræ i den hvidvin). Tak for det.

Tak, Peter M
J K, Chef  hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede 29. oktober 2016

Kære Peter M

Mange tak for besøget og kommentarerne, dem sætter vi stor pris på og sender dem straks videre til vores personale. En 14 retters tapasmenu koster på vores hjemmeside kr. 345 og et glas Cava kr. 65

Vi håber at kunne byde jer velkommen i Pintxos en anden gang.

Mange hilsner
Pintxos / Jonna Kadriev

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 26. september 2016

Alt klappede , god mad ,god vin og udsøgt betjening.
Virkelig et sted der er værd at komme på , selv en mandag aften i september .
Vi kommer gerne igen .

Tak, Knudmikkelsen123
J K, Chef  hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede 3. oktober 2016

Kære Knudmikkelsen123

Mange tak for de dejlige kommentarer, dem sætter vi stor pris på og sender dem straks videre til personalet.

Vi glæder og til at byde jer velkommen i Pintxos igen.

Med venlig hilsen
Jonna kadriev
Pintxos-Tapas

Anmeldt 12. september 2016

Vi var 10 personer så havde bestilt bord og fik en mad og vinoplevelse udover hvad vi kunne forlange. Betjeningen er til UG+

Tak, andersen64
J K, Chef  hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede 13. september 2016

Kære andersen64

Tusind tak for de dejlige kommentarer, dem sætter vi stor pris på og videregiver dem straks til personalet.

Det vil glæde os at byde jer velkommen igen i Pintxos

Med venlig hilsen
Pintxos
Jonna Kadriev

Anmeldt 14. august 2016

Virkelig hyggelig restaurant med skøn terrasse i gården. Meget lækre, traditionelle tapas, der dufter og smager af Spanien. Sød og sjov service og man føler sig bare velkommen! Kan varmt anbefales.

Tak, Camilla B
J K, Gæsteansvarlig hos Pintxos, svarede på denne anmeldelseSvarede 15. august 2016

Kære Camilla
1000 tak for de flotte ord, det er vi meget glade for at høre :-)
Vi ser meget frem til at byde dig velkommen igen.
Husk vores skønne gårdhave er åben fra maj til september,
så når vejret tillader det kan man indtage sine livretter i sydlandsk stemning
Med venlig Hilsen
Didde Juul / Pintxos

Anmeldt 10. august 2016 fra mobile enheder

Pintxos må efterhånden være en klassiker i København. De lækreste, friske og velsmagende tapas. Meget sød og venlig betjening med god humor. Godt vinkort, som er en lille smule dyrt. Børn er velkomne.

Tak, Anders C

Kære Anders :-)
Mange tak for de flotte ord, det er vi meget glade for at høre.
Vi ser meget frem til at byde jer velkommen igen.
Husk vores skønne gårdhave er åben fra maj til september,
så når vejret tillader det kan man indtage sine livretter i sydlandsk stemning

Med venlig Hilsen
Didde Juul / Pintxos

Rejsende, der kiggede på Pintxos, kiggede også på

Har du været i Pintxos? Fortæl om dine oplevelser!