“Super”

Velegnet til: Familier med børn, Forretningsmøder, Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Udendørsservering, Reservationer
Kvarter: Christianshavn
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Fantastisk middag via Early Bird. Velsmagende tatar, fantastisk bøf med lækkert tilbehør. Fin dessert og god og effektiv betjening. Vi kommer klart igen❤️.

Tak, Sutskounited

Anmeldt 4. marts 2020

Vi var 6 personer til middag på en deal, og jeg må sige, at maden var upåklagelig. Fin tatar, indbagt kylling, pæn stor steak og creme brulé - høflige tjenere (omend det der trækker lidt ned er, at der kun tales engelsk)

Dato for besøg: marts 2020
Tak, erikarboe
Anmeldt 4. marts 2020 fra mobile enheder

Super restaurant på det hyggelige Christianshavn. Kødet var super lækkert og mørt! Betjeningen var god omend der var lidt koldt i lokalet.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, louisehG8259EM
Anmeldt 29. februar 2020

Vi hade købt en 3 retters meny via early bird. Det var rigtigt godt og maden var af god kvalitet. Bøffen (som dog var lille) var af rgitgi god kvalitet. Vi nød aften!

Tak, PeterS955
Anmeldt 28. februar 2020 fra mobile enheder

Dinner with my finance team

Vi var 5 personer og spiste deres menu med 3/4 retter og alt var super lækkert og bøffen helt perfekt og super lækkert tilbehør

God service og god drink og øl og vin

Eneste minus er om vinter kan der være koldt desværre..

Så skal man noget ekstra særligt så kan det anbefales.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, gladedk

Rejsende, der kiggede på Asador, kiggede også på

Har du været i Asador? Fortæl om dine oplevelser!