“hygge fredag den 24-01 2020”

Ristorante Vesuvio of Copenhagen
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 26. januar 2020

hyggelig sted men tjenerne er kedelige og dårlige virker som om de ikke gider at være der vinen bliver bare sat på bordet ikke noget men at smage maden bliver sat på bordet og så kan man selv dele ud forretten okey men hvor svært kan det også være at varme et brød med lidt tomet på hovedretten rigtigt skidt kartoflerne var gamle bage kartofler eller noget i den retning og resten af tilbehøret ikke noget at skrive hjem om så skal i hygge en aften så køb kun øl så bliver i ikke skuffet.

Tak, jansV1588QR

Anmeldt 15. oktober 2019

Dårlig service og mad, For meget ost på pizzaerne
Ingen smag i pastaretterne og store fedtklumper af bacon på pasta cabonara.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Majbrit V
Anmeldt 13. december 2018

Vi var et selskab til en tidlig middag inden vi skulle videre i byen. Vi fik forskellige Pizzaer som var fine. Vi bestilte rødvin. Da vi bestilte flaske nr 2 kom tjeneren helt korrekt med et frisk smageglas. Netop den vin havde en snert af propsyge, og uden diskussion fandt tjeneren en ny flaske frem. God stil

Tak, jenssp
Anmeldt 30. oktober 2018 fra mobile enheder

Er hurtigt måltid efter en lang arbejdsdag - efter en ok pizza ville jeg slutte af med kaffe og lidt ost, men da jeg fik kontakt med tjeneren på en ellers stille aften kom han istedet med regningen - så jeg betalte og fandt kaffe et andet sted.

Beliggenheden er meget central - men alligevel ikke noget jeg ville gå efter igen.

Tak, tb0104
Anmeldt 17. oktober 2018 fra mobile enheder

Besøget hos og Ristorante Vesuvio, var på det jævne.
Min ven og jeg hurtig anvist et bord og servering var ok.
Min ravioli som jeg bestilte smagte udmærket, men var lunken!
Jeg ved godt at den slags retter hurtigt kan blive halvkolde, men De burde servere den på en varm tallerken.

Tak, PerBrinckmann

Rejsende, der kiggede på Ristorante Vesuvio of Copenhagen, kiggede også på

Har du været i Ristorante Vesuvio of Copenhagen? Fortæl om dine oplevelser!