“Sushi på toppen ”

Køkkener: Sushi, Fisk og skaldyr
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer, Takeaway
Kvarter: Indre By
Anmeldt 27. juni 2020 fra mobile enheder

Oftest køber vi sushi som take away og det fungerer godt. Så godt at man glemmer hvordan helt ny tillavede sushi smager. Den lækre friskhed og lidt lune på toppen sushi.

Det lykkedes på klassisk vis i Nansensgade hvor vi øvrigt lidt sent på aftenen i halvtomt blev betjent. Selv de lunkne øl blev hurtigt udskiftet med dn ny

Tak for mad og høflig betjening

Dato for besøg: juni 2020
Tak, A-Anmelder

Anmeldt 4. oktober 2019 fra mobile enheder

Altid god sushi fra sticks n sushi, man bliver aldrig skuffet, god oplevelse hver gang. Prisen lidt i den høje ende

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, AllanN732
SticksNSushi, Gæsteansvarlig hos Sticks'n'Sushi, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. oktober 2019

Kære AllanN732,

Du skal have mange tak for de rosende ord. Vi er meget glade for, at I havde en fantastisk aften. Vi giver din feedback videre til vores team.
Vi ser frem til at byde jer velkommen i en af vores restauranter en anden gang.

Anmeldt 19. august 2019 fra mobile enheder

Spiser ofte på stick and shushi, så tit at @tripadvisor ikke sender mine anmeldelser til restauranten

Denne aften fik vi yderst lækkert og veltillavet sushi. Det var godt nok fra Hellerup, men DR bil åbenbart ikke modtage anmeldelser længere. De et ellers alle meget tilfredse.

Eneste klagepunkt er prisen, der løbende skrues i vejret. Men så kan man jo bare lade være med at købe hos dem

Denne aftens var utrolig lækkert og velsmagende. Vi valgte vores favoritter. Se foto

Jeg ville helt ærligt gerne give 4 eller fem stjerner men TripAdvisor vil ikke lade mig anmelde Hellerup. Men meget lækkert sushi

Dato for besøg: august 2019
2  Tak, A-Anmelder
SticksNSushi, Gæsteansvarlig hos Sticks'n'Sushi, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. august 2019

Kære A-Anmelder,

Du skal have mange tak for at du tager din tid, til at anmelde vores restauranter, det sætter vi stor pris på.
Vi er meget glade for, at i havde en dejlig aften i vores restaurant i Hellerup, og lover at give din feedback videre til vores team i restauranten.
Vi ser frem til at byde jer velkommen igen snart.

Bedste hilsner,

Anmeldt 30. juli 2019 fra mobile enheder

Det første besøg på Sticks’n’Sushi indfriede helt sikkert vores forventninger. Vi ringede for at booke bord, fra bilen mellem Kolding til København og skulle bo lige rundt om hjørnet. I telefonen blev vi mødt med en utrolig venlighed og glæde over at vi gerne ville spise i Nansensgade.
Vi kom lidt tidligere end bordet var reserveret til, men med et knips med fingrene så var bordet klar. God gennemgang af kortet og introduktion af konceptet som Sticks’n’Sushi jo er.
God vejledning til hvor meget vi skulle bestille idet vi var to voksne og et barn på 11. Personalet havde styr på det hele og var gode til at afvente med de forskellige retter til vi var færdige.
Aftenen var virkelig en varm sommeraften hvilket gav lidt udfordringer i lokalet. Der var ikke aircon men åbne vinduer gjorde tåleligt at side ved bordene.
Toiletterne kunne godt blive opgraderet til lidt mere lækre faciliteter.

En generelt god madoplevelse i Nansensgade KBH og helt sikkert ikke sidste gang Sticks’n’Sushi bliver besøgt.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, dalljensen
SticksNSushi, Gæsteansvarlig hos Sticks'n'Sushi, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. juli 2019

Kære dalljensen,

Mange tak for de pæne ord. Vi værdsætter altid feedback og sætter pris på, at du har taget dig tid til at skrive om dit besøg. Vi lover at give dine pæne ord videre til vores team i Nansensgade.
Vi ser frem til at byde jer velkommen hos os en anden god gang.

Anmeldt 6. juli 2019

Altid en fryd for øjet og ganen, mange forskellige sticks, specielt den med and er værd at prøve mums

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Afsted-Afsted
SticksNSushi, Gæsteansvarlig hos Sticks'n'Sushi, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. juli 2019

Kære Afsted-Afsted,
Mange tak for din anmeldelse af os og et særligt tak for dine pæne ord.
Vi er glade for, at I har haft en dejlig aften hos os, og vi håber, at vi må byde jer velkommen igen inden længe.
Du ønskes en dejlig søndag aften!
Sticks'n'Sushi

Rejsende, der kiggede på Sticks'n'Sushi, kiggede også på

Har du været i Sticks'n'Sushi? Fortæl om dine oplevelser!