“Dejligt sted, venlige mennesker og god mad”
Anmeldelse af Sticks'n'Sushi

Sticks'n'Sushi
Køkkener: Sushi, Fisk og skaldyr
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer, Takeaway
Kvarter: Indre By
Anmeldt 27. juli 2017

Kommer der relativt ofte til forretningsfrokoster. Er aldrig blevet skuffet. Betjening er helt i top og mad og vin ligeså. Rigtig god money value på alle fronter.

Tak, tetrahym

Anmeldt 19. juli 2017 fra mobile enheder

Bedste sushi vi nogensinde har fået- og vi har været mange steder! Det var simpelthen så delikat, så velsmagende og så godt sat sammen, at vi ikke havde lyst til at se det slutte! Vores ene tjener var simpelthen så dygtig og havde et kæmpe overskud til både at smalltalke og til at fortælle om maden og dens oprindelse.
Minus er dog bord+stolene (udenfor) samt spisepindene når man betaler så meget som man gør, burde man få noget andet end engangs-pinde. Minus er også at vi fik 3 tjenere, hvilket gjorde oplevelsen noget forvirrende..
Ellers ⭐️⭐️⭐️⭐️

Tak, Rasmus H
Anmeldt 11. juli 2017 fra mobile enheder

Vi fik her den bedste sushi jeg har smagt. Vi bestilte en Gallamenu til to og var så velforsynet -både til gane og øje. Så smukt anrettet kom de forskellige retter til bordet. Den eneste grund til at restauranten ikke får topkarakter er pga. de meget dårlige spisepinde. Hvor er det synd at den lækre sushi skal spises med engangs-bambuspinde.

Tak, GHNGrindsted
Anmeldt 26. juni 2017 fra mobile enheder

Sticks'n'Sushi i Hellerup som åbenbart ikke findes på TRIP ADVISOR holder ganske enkel hver gang

Det er dyrt og velsmagende og en god oplevelse

På fotos sås lidt af det store udvalg, hvor det alt sammen smagte godt.

Det et altså et stort plus at de holder kvaliteten og reelt har gjort det i flere år i Hellerup

Eneste minus var de japanske sodavand som de fik prakket os på. Faxe Kondi på flaske - spild

Det skal dog ikke trække smagsoplevelsen ned

Ses igen ✔️

Tak, A-Anmelder
Anmeldt 7. maj 2017 fra mobile enheder

Rigtig god og vel-lavet sushi, sticks og andre retter - især det fede dessert-koncept. Venlig og nærværende service.
Kan klart anbefales

Tak, Karsten S

Rejsende, der kiggede på Sticks'n'Sushi, kiggede også på

Har du været i Sticks'n'Sushi? Fortæl om dine oplevelser!