“Fremragende mad og super god service! 😃”
Anmeldelse af KöD København

KöD København
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Konceptet er simpelt. Perfekt tilberedte bøffer med lækkert tilbehør og nøje udvalgte vine af høj kvalitet. Og sidst men ikke mindst en stemning, der giver dig lyst til at komme igen. Vores kompetente og venlige personale er drevet af lysten til at give vores gæster en oplevelse udover det sædvanlige, hvor både humøret og serviceniveauet er i top. Vi er glade, når vores gæster har en perfekt aften. Skulle der være noget, hvor vi ikke lever op til jeres forventninger, vil vi meget gerne vide det. Vi bliver kun bedre af jeres konstruktive feedback. Kødet er vores passion og grundstenen i vores koncept. Vi har nøje udvalgt vores opdrættere i Uruguay, USA, Australien og Danmark.
Anmeldt 13. august 2021

Min bedste veninde og jeg tog onsdag aften ind for at spise på KÖD i København og det var på alle måder en succes! Maden var super, servicen var i top og så var der nærmest ingen ventetid, selvom restauranten var fyldt! Kæmpe anbefaling herfra!!

Tak, simonhR8130OK

Anmeldt 6. august 2021

Jeg var inde for at få lidt mad med min søn, og vi var meget tilfredse.
Dejlig hjælpsomme, og på vagt omkring vores bord, om vi manglede noget mm...
Fantastisk mad, og skøn fortælling om hvor maden var fra, og hvordan man prøvede at udnytte alt omkring det kød man fik leveret, for at udgå madspild...
Dagens vin var fantastisk, dejligt med kvalitet.

Tak, FlemmingH185
Anmeldt 4. august 2021

Vi sluttede en dejlig dag i København på kød i Admiralgade. Personalet var super venlige og service mindet. De havde styr på mad, vin og hvad der passede sammen. Maden var perfekt. Vi kommer helt sikkert tilbage.

Tak, tico841
Anmeldt 3. august 2021

Vi var 4 på madoplevelse og jeg stod for at finde det rette sted med den rette ekspertise og stemning,
Og igen skuffede det ikke at tage på Köd.
Begge tjenere ved bordet var fantastiske, en god snert af humor og fantastisk mad og vin ikke mindst ..

Bestil nemt bord i god tid på deres hjemmeside og vær sikker på at få en fantastisk oplevelse
******

Tak, 732benth
Anmeldt 29. juli 2021 fra mobile enheder

Vi (kone og jeg) var i forbindelse med et ophold i København en tur forbi Restaurant KöD.

På forhånd havde jeg booket bord. Vi ankom dog til restauranten i lidt god tid - men det var intet problem vi blev mødt af venligt personale der fandt løsninger.

Herefter fik vi serveret skønt og veltilberedt mad. Løbende forhørte personalet om alt var i orden, om vi manglede noget m. v.

Ikke en finger at sætte på vores besøg - vil anbefale andre at tage et smut forbi Restsurant KöD.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, nik_solo

Rejsende, der kiggede på KöD København, kiggede også på

Har du været i KöD København? Fortæl om dine oplevelser!