“Hyggelig stemning og god servering”
Anmeldelse af KöD København

KöD København
Reservér bord
man. 26/10
20:00
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Konceptet er simpelt. Perfekt tilberedte bøffer med lækkert tilbehør og nøje udvalgte vine af høj kvalitet. Og sidst men ikke mindst en stemning, der giver dig lyst til at komme igen. Vores kompetente og venlige personale er drevet af lysten til at give vores gæster en oplevelse udover det sædvanlige, hvor både humøret og serviceniveauet er i top. Vi er glade, når vores gæster har en perfekt aften. Skulle der være noget, hvor vi ikke lever op til jeres forventninger, vil vi meget gerne vide det. Vi bliver kun bedre af jeres konstruktive feedback. Kødet er vores passion og grundstenen i vores koncept. Vi har nøje udvalgt vores opdrættere i Uruguay, USA, Australien og Danmark.

Vi prøvede alle forretter, alle var perfekte.
Deres bøffer var møre og stegt efter alles ønsker.
Stemning var hyggelig, og passede godt til at fejre en 50 års fødselsdag med familien.
Bøfferne var aftens højdepunkt.

Tak, 134renen

Ikke en finger at sætte på noget, alt var lækkert og god service. Der var travlt men alle tjenerne gjorde hvad de kunne. Altid lækkert og klart et besøg værd.

Tak, MicheleS3974
Anmeldt 13. september 2020 fra mobile enheder

Det var anden gang vi spiste her - og det er slet ikke sidste gang.
Det er bare fremragende mad af rigtig gode råvarer.
Vi blev foreslået en menu med 3 retter og det var super vellavet alt sammen. Oven i købet til en rigtig god pris.
Lækre cocktails og god betjening i en hyggelig atmosfære. Personalet havde fin kendskab til vinkortet, og vi blev anbefalet husets egen lemonade cocktail mens vi besluttede os for menuen.
Jeps - vi kommer helt sikkert igen!⭐️

Tak, HeidiZBoss
Anmeldt 7. september 2020

Servicemindet personale, som tog imod os og sørgede for os. Det var ikke så vigtigt om det var den ene eller anden som gik forbi, men alle hjalp venligt til.
Ribeyes stegt til perfektion - medium rear - og der var forskellige dejlige kolde fadøl på hanerne.
Chili- og trøffelfritter, godt med bearnasise og med lidt tomatsalat som sides, så manglede der bestemt ingenting.
Tak for en super aften på KöD! På gensyn.

Tak, MBA-1990
Anmeldt 7. september 2020 fra mobile enheder

Fantastisk lækker mad. Vi fik sunday roast, som havde en skarp pris og så meget kæd og Bernaise vi kunne spise. Super lækkert!

Tak, NikolajBo

Rejsende, der kiggede på KöD København, kiggede også på

Har du været i KöD København? Fortæl om dine oplevelser!