“Super service”
Anmeldelse af KöD København

KöD København
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Konceptet er simpelt. Perfekt tilberedte bøffer med lækkert tilbehør og nøje udvalgte vine af høj kvalitet. Og sidst men ikke mindst en stemning, der giver dig lyst til at komme igen. Vores kompetente og venlige personale er drevet af lysten til at give vores gæster en oplevelse udover det sædvanlige, hvor både humøret og serviceniveauet er i top. Vi er glade, når vores gæster har en perfekt aften. Skulle der være noget, hvor vi ikke lever op til jeres forventninger, vil vi meget gerne vide det. Vi bliver kun bedre af jeres konstruktive feedback. Kødet er vores passion og grundstenen i vores koncept. Vi har nøje udvalgt vores opdrættere i Uruguay, USA, Australien og Danmark.
Anmeldt 25. august 2020

Virkelig lækker mad, dejligt at man har fået Pluma Iberico sortfodsgris på menukortet.
Service i top, og dejlige drinks

Tak, agi064

Anmeldt 20. august 2020

En helt igennem perfekt aften med smagfuld mad og smilende personale.
Tak for en dejlig oplevelse, vi kommer gerne igen

Tak, Farmor2020
Anmeldt 17. august 2020

Super lækker mad og hurtig god betjening

Super lækre møre bøffer

Lækkert med mange små dele retter til bøfferne

Tak, tanjan241
Anmeldt 10. august 2020

Vi spiste der 3 personer, fik alle forskellige forretter, hovedretter og dessert.
Fuld tilfredshed alle mand. Lækkert kød, fremragende tilbehør, der er kælet for smags nuancer.
Suveræn betjening!

Tak, LoneE52
Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

Super fin mad. Vi startede med en drink (kig GT kortet godt igennem). Kødet er virkelig godt og også veltilberedt. Husk at bestille bord.

2  Tak, E5316COthomasa

Rejsende, der kiggede på KöD København, kiggede også på

Har du været i KöD København? Fortæl om dine oplevelser!