“Alt for dyrt”
Anmeldelse af Peder Oxe

Peder Oxe
Køkkener: Europæisk, Dansk, Moderne
Velegnet til: Lokalt køkken, Familier med børn, Særlige lejligheder, Store grupper, Romantisk
Spisemuligheder: Frokost, Morgenmad, Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Indre By

Først de gode ting. Hyggelig atmosfære, sødt personale, smagte godt - men prisen er alt, alt for høj ifh til den portion, der bliver serveret. Vi var 7 personer som bestilte forskellig mad, 6 af os fik 2 retter. ALLE var sultne efter vores besøg. 2 fik en Kalvebøf til 345 kr. uden tilbehør. Pommesfrites dertil kostede 65 kr.
det er ihverfald værd at overveje, inden I beslutter jer for et restaurantbesøg.
Vi kommer ikke selv igen - selv om ingen af os normalt piver over priserne. Men dette var helt ud i hampen

Dato for besøg: januar 2023
Tak, tinas352

Anmeldt 19. december 2022 fra mobile enheder

Julefrokosten er virkelig ikke prisen værd. Tørt kød og i det hele taget kedeligt
Går aldrig der hen igen

Tak, I4784ARbilla
Anmeldt 18. december 2022 fra mobile enheder

Her var koldt. På trods af at være klædt på til vejret med støvler og sweater, var vi godt gennemkolde da vi forlod restauranten.
Fik serveret tatar. Den smagte ok men var uden smagsnuancer, så temlig meget på det jævne i forhold til prisen. Fik derudover confiteret and som smagte dejligt, dog en lille portion til en høj pris.

Tak, 74gryk
Anmeldt 17. december 2022 fra mobile enheder

Har kommet på PO i flere år og det har altid været et højdepunkt lige indtil denne gang. Til en lille oksefilet til 345 kom der lidt champignon.. ville man have kartofler så kostede det ekstra og så stod mad ikke længere mål med pris.. er blevet en trist og kedelig pengemaskine.. pengene er givet bedre ud andre steder.. aldrig mere!

Tak, Niels Bo R
Anmeldt 15. december 2022 fra mobile enheder

Var afsted 12 personer til julefrokost. Fik traditionel julemad med to slags sild, gravad laks, fiskefilet, and og flæskesteg.
Det var ikke gjort noget særligt ud af noget. Fiskefiletten var rigtig god, men resten af fisken middelmådig, anden var vist friturestegt, og havde fået alt for meget. Den blev dog serveret med lidt grønkålssalat som var det absolut lækreste den aften. Der var også en god flæskesteg, men hvor sværen var så salt at den var uspiselig og med den mest triste rødkål til. Afslutningen var ris a l’amande hvor risen ikke var ordentlig kogt, så den knasede ved hver bid.
Et virkelig trist måltid, hvor der havde været bedre value-for-money i en cheeseburger på McD. Kan ikke anbefales.

Tak, 700louiseh

Rejsende, der kiggede på Peder Oxe, kiggede også på

Har du været i Peder Oxe? Fortæl om dine oplevelser!