“Madpandekage a la tegneserie”
Anmeldelse af La Galette

La Galette
Køkkener: Fransk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt for 10. oktober 2017 fra mobile enheder

Super lækre boghvede "pandekage". Alle former for fyld-muligheder som hjertet kan begære.
Super hyggelig og imødekommende personale.

Tak, Isa L

Anmeldt for 24. august 2017

Vi var godt nok kun forbi for at få en øl. Men jeg må indrømme at vi blev lækkersultne, da vi så hvad de andre gæster fik serveret. Lækre pandekager med forskelligt fyld. Både som hovedret og dessert

Tak, Annette W
Anmeldt for 30. juli 2017 fra mobile enheder

Jeg har besøgt stedet gennem 15 år og altid hygget mig. Det primitive set-up, hvor der intet luksus er over, den franske café-stemning og de altid perfekte pandekager.

Tak, Frederiksberg1915
Anmeldt for 14. juli 2017

Lækre pandekager enten tilsat saltholdigt fyld eller noget sødt alt efter ønske, kombineret med god og venlig betjening gav os alle en god oplevelse uanset alder. Restauranten er ekspert i at lave god mad indenfor deres nicheområde.

Tak, Entusiast1
Anmeldt for 1. juni 2017

Frit valg mellem 3 madpandekager samt frit valg mellem 3 dessert pandekager og
dertil valg mellem vin, øl, cider m.m. Alt dette for bare 110 kr.
Man var godt mæt efter de 2 pandekager, som smagte fortrinligt. Fin betjening, det eneste minus en elendig akustik. Kommer helt sikkert igen

1  Tak, Kaslander

Rejsende, der kiggede på La Galette, kiggede også på

Har du været i La Galette? Fortæl om dine oplevelser!