“Fantastisk personlig betjening i en dejli atmosfære.”
Anmeldelse af Stempel - Bar & Kitchen

Stempel - Bar & Kitchen
Reservér bord
fre. 30/10
20:00
Kvarter: Det indre Vesterbro
Kvarter: Det indre Vesterbro

Det var en vigtig dag for min bonusdatter Lise, da hendes mor idag ville have blevet 74 år. Så Lise og jeg havde en rigtig hyggedag, hvor vi spiste frokost på Rest. Stempel på Enghave Plads. Lise spiste en lækker steak med fritter, og jeg spiste en pandestegt laksefilet (den absolut bedste jeg nogensinde har spist). Restaurant Stempel er en rigtig perle på Vesterbro med fantastisk mad og fantastisk personlig betjening. Vi har ikke været der siden februar, men blev modtaget som gamle venner af huset, af Rest.Chefen Hakan samt Indehaveren Jesper. Vi skal helt sikkert spise der igen. Kærlig hilsen fra Lise og Preben.

Tak, Preben2015

Anmeldt 23. september 2020

Altid supergod mad, virkelig hyggelig atmosfære og det sødeste personale. Har også holdt privat arrangement på Stempel, og det var helt suverænt - der var total styr på det hele, og alle vores gæster var meget imponeret. Vi vender tilbage igen og igen :)

Tak, Sophie1265
Anmeldt 16. september 2020 fra mobile enheder

Vi har efterhånden været på Stempel nogle gange pga. deres gode stemning og lækker mad. Deres portioner er relativt store og der god mulighed for at sidde udenfor.

Tak, 631madsf
Anmeldt 15. september 2020

Fik serveret den lækreste tapas, flot anrettet ned til mindste detalje. Tjenerne var meget opmærksomme på, at vi ikke manglede noget og vi blev mødt med smil og overskud. Atmosfæren og indretningen på Stempel Bar & Kitchen er rigtig hyggelig og indbydende og er helt klart et gensyn værd. Gik derfra med meget tilfredse smagsløg. Har ikke umiddelbart noget der trækker ned, så fem stjerner herfra.

1  Tak, nesloettem
Anmeldt 4. september 2020

Stempel er et af mine favoritsteder på Vesterbro. Jeg kommer her flere gange om måneden. Her kan min mand få afløb for sin trang til et godt stykke kød, mens jeg kan få mine muslinger eller en vegetarret. Tjenerne er altid i topform, søde og servicemindede. En speciel TAK til den søde tjener, med de fine krøller og det søde smil, som tog over for en travl kollega, og efterfølgende nursede os på bedste vis torsdag den 3/9. Tak ❤ Vi kommer igen

Tak, hanneloarose

Rejsende, der kiggede på Stempel - Bar & Kitchen, kiggede også på

Har du været i Stempel - Bar & Kitchen? Fortæl om dine oplevelser!