“Grill bar”

Grisen
nr. 34 af 146 Kaffe og te i København
Kvarter: Det indre Nørrebro
Beskrivelse: Traditionel Dansk Grillbar

Moderne grill-bar på indre Nørrebro!
Her kan man få alle favoritterne, om det er pølse-mix, flæskestegs- eller bøf-sandwich så kan du få det her✌

Tak, Prixm

Anmeldt 5. september 2018 fra mobile enheder

Både maden og prisen på Grisen er fremragende!
Der er rigelige mængder af alt, det smager godt og stemningen er rigtig fin.
Det eneste der var at sætte en finger på, er at vi var de eneste fire på “grillbaren” da vi bestilte og der gik lidt lang tid fra første til sidste person blev serveret i forhold til at spise maden sammen.
Grisen kan dog varmt anbefales!

Tak, SariBina
Anmeldt 12. august 2018 fra mobile enheder

Hvis man er i humør til top klasse comfort/ recovery food, er Grisen et must.
Maden er hjemmelavet fra bunden, velsmagende og veltilberedt.
Der er super hyggeligt, uformelt og betjeningen, sød og effektiv.

Deres Take away kan anbefales, hvis man har behov for at forkæle, en nærtstående ven/ familiemedlem, der er indlagt på Riget, der kun ligger 5 min derfra, i gåafstand.

Tak, Jørgen N
Anmeldt 7. august 2018

På Grisebassen har en helt bestemt betydning i det midtjyske, så når man inviteres ud er der helt konkrete forventninger. Men det er en anden historie ...
En tur på Grisen en skøn augustaften hvor jeg valgte "bøfsandwich" og min date valgte den mere amerikansk inspirerede "jumboburger".
Maden her er pragtfuld og velsmagende, og altid serveret med et utrolig charmerende smil. Der er atmosfære opygget omkring temaet "det gamle Danmark" og musik fra dansk rocks guldalder i 1980erne drøner i baggrunden.
Et sted jeg vender tilbage til gang på gang.

2  Tak, steen547
Anmeldt 6. august 2018 fra mobile enheder

En temmelig stor burger med ægte brun sovs ud over bøffen og en fin speciel øl ved siden af. Super gode fritter.

2  Tak, ArnoDams

Rejsende, der kiggede på Grisen, kiggede også på

Har du været i Grisen? Fortæl om dine oplevelser!