“Tak for en fantastisk aften ”
Anmeldelse af Kokkeriet

Kokkeriet
Reservér bord
søn. 25/10
20:00
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By

Bestilte den mindre menu hjem til os. Skrev efterfølgende til Kokkeriet:

Jeg vil også gerne kvittere for en helt igennem ekstraordinær aften i virkelig godt selskab med Mathias. Det er sjældent man oplever et så kompetent, empatisk og serviceorienteret menneske i en og same person. Mathias tog styringen fra han kom ind og formåede at bringe jeres kulinariske evner til hjem til os. Du har noget unikt der. Det var i den grad en udsøgt fornøjelse og Kokkeriet var med til at skabe rammerne for en unik aften. Det er ikke sidste gang og jeg ser allerede frem til at komme og spise hos jer.

Tak, simons507
Kokkeriet, Direktør hos Kokkeriet, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Kære Simon,

Tusinde tak for den fantastiske feedback.

Det glæder os virkelig at I nød jeres private dining i eget hjem og vi er så taknemmelige for alle de søde ord.

Vi glæder os til at se jer her i restauranten :)

De bedste hilsner,

Den Lette menu og "lille Fredag" ekstra vine gav os en vidunderlig aften med alt hvad hjertet kunne begære, dog tilvalgte vi oste da vi så disse blive serveret ved et andet bord og de skuffede heller ikke. Vi startede tidligere end vi normalt ville, allerede kl 18 for at efterkommer spærretiden kl 22. Vor vært Jacob - viste sin stor viden og begejstring for mad og vine og trods masken var meget venlig og omsorgsfuld. Så selv i en pandemi skal man stadig nyde en Michelin oplevelse unden jag!
Tak til hele Kokkeriets hold!

Tak, Farmaceuten

Kære gæst,

Tusinde tak for det dejlige besøg og denne fremragende anmeldelse.
Det glæder os at læse at I havde en god middagsoplevelse her på Kokkeriet og vi håber på at se jer snart igen :)

En aften i september på Kokkeriet - i himmerrige:

6 retter fremragende mad, samt snacks, kaffe og overdådige petit fours indregnet.

Af perler kan nævnes alle de fine, små snacks, en mousse af kærnemælk og hvid chokolade, garneret med fiskerogn og friterede fjordrejer, samt en mousse af Karl Johan-svampe med et "hat" af tyndt skåret radise og purløgsblomster på en bund af urtesaft. Små retter - stor smag.

6 meget forskellige, men professionelt matchede vine i vinmenuen, herunder to forskellige champagner. Den ene champagne var fra egen fransk produktion og smagte vidunderligt.

Jeg er personligt ikke til meget søde vine som Eiswein. Dessertvinen blev derfor uden videre udskiftet til en velsmagende, duftende Agapé 2015, der passede perfekt til desserterne og mine smagsløg.

Vi blev mødt af et fantastisk vidende og venligt personale, der er professionelt, har en god humoristisk sans og udviser stor imødekommenhed.

Hvis man har bestemte ønsker til maden og/eller allergier, eller fx mad, som man bare ikke kan lide, bliver der i den grad sørget godt for én.
Det er en beundringsværdig fleksibilitet og understreger oplevelsen af, at der bliver kælet for enkelthederne i alle forhold.

Vi kommer helt sikkert igen - både i privat og i forretningsmæssigt regi.

Tak til Kokkeriet for tryllerierne.

Tak, 63MaggieR
Kokkeriet, Direktør hos Kokkeriet, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Kære Maggie,

Tusinde tak for det dejlige besøg og den fantastiske feedback - wow!

Det glæder os virkelig at I havde en god middagsoplevelse her på Kokkeriet og vi siger tusinde tak for alle de søde ord om vores mad, vin og service. Vi glæder os til at se jer igen! :)

De bedste hilsner,

Vi havde en god og hyggelig aften, med kollegaer som besøgte kokkeriet d. 18.9.2020.

Trods corona var det taget hensyn, tjenerne bar mundbind og der var sprit på bordene.

Maden var dejlig og der var spændende ting som man ikke lige spiser hver dag.

Vi fik den store 18 retters menu med vin hvilket var rigtig sjovt at prøve så mange retter.

Kan klart anbefale Kokkeriet.

Eneste minus var måske at det til tider var lidt for mange tomme glad på vores bord og at bordet generelt ikke blev tømt for brugt service mellem retterne.
Det virkede lidt rodet og ukontrolleret at brugt service ikke blev fjernet.

Men alt i alt en god aften.

Tak, JohnniReg

Kære Johnni,

Tusinde tak for jeres skønne besøg hos os og særligt i denne her ret svære tid, hvor alle besøg er ekstra værdsat alt imens vi kæmper for vores overlevelse.

Nyheden om de nye restriktioner og kravet om at lukke ned kl. 22 har vidst gjort at vi alle sammen følte os en smule mere presset fredag og lørdag. Dette resulterede nok i at det til tider har virket lidt rodet. Det beklager vi rigtig meget og lover at komme tilbage til vores mere snorlige og samtidig afslappet tilgang selv med al den postyr omkring lige pt.

Vi håber meget på at se jer snart igen ganske snart :-)

Anmeldt 18. september 2020

Vores aften hos jer i tirsdags blev præcis den aften, vi havde set frem til da vi bookede i sommer.

Maden og vinen var fantastisk og jeres tjenere er i særklasse professionelle og meget behagelige. Alt var bare gennemført godt!

Tusind tak fordi vi fik denne mulighed til at opleve en helt og aldeles fantastisk aften på Kokkeriet!

Tak, Sprogministeriet

Kære Lars,

Tusinde tak for det dejlige besøg og den fantastiske feedback.

Det glæder os at I havde en god aften her på Kokkeriet og vi håber på at se jer snart igen :)

De bedste hilsner

Rejsende, der kiggede på Kokkeriet, kiggede også på

Har du været i Kokkeriet? Fortæl om dine oplevelser!