“Tak for en super dejlig aften!”
Anmeldelse af Kokkeriet

Kokkeriet
Reservér bord
lør. 6/3
20:00
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 28. august 2020

Min mand og jeg besøgte Kokkeriet i går. Vi fik 18 serveringer med vinmenu. Både mad og vin var virkelig udsøgt og lækkert. Og betjeningen var meget professionel, venlig og opmærksom. Vi nød 4,5 time på Kokkeriet. Og vi kommer helt sikkert igen!

Tak, RikkeM993
Kokkeriet, Direktør hos Kokkeriet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. august 2020

Kære Rikke,

Tusinde tak for det dejlige besøg og den fantastiske anmeldelse.

Det glæder os at I havde en god middagsoplevelse her på Kokkeriet og vi glæder os til at se jer igen :)

Anmeldt 27. august 2020 fra mobile enheder

Er simpelthen nødt til at give min anmeldelse af Kokkeriet, i korte ord.
Lige fra modtagelsen til vi forlod jer 4 1/2 time senere. Alt personalet var utrolige søde, smilende og meget kompetente i deres præsentation af retterne, og ikke mindst Jacob som er stjernen.
Maden var hele vejen igennem velsmagende, overraskende og meget kreativt, hvor vi virkelig fik nogle wauuuw oplevelser og tænkte, genialt tænkt af kokken og sammensætte nogle skæve ingredienser med hinanden.
Så opsummeringen af vores besøg må være 5 stjerner ud af 5 for det hele, service, maden og atmosfære.

Tak, petereE1129JB
Kokkeriet, Direktør hos Kokkeriet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. august 2020

Kære Peter,

Tusinde tak for det dejlige besøg og den fantastiske anmeldelse.

Det glæder os at I havde en god middagsoplevelse her på Kokkeriet og vi håber på at se snart igen :)

Anmeldt 26. august 2020

Mit første besøg... Men ikke mit sidste! Super service, mad og vin. Jeg har intet negativt at sige overhovedet. Jeg bad om en hvidvins vinmenu og deres sommelier lavede én. Jeg kommer tilbage!

Tak, 186jesperc

Kære Jesper,

Tusinde tak for det dejlige besøg og den fantastiske anmeldelse!

Det glæder os at læse at I havde en god middagsoplevelse her på Kokkeriet og vi håber på at se jer snart igen :)

Anmeldt 26. august 2020

Vi fik tirsdagstest, og med 18+ perfekte mundfulde kunne vi ikke være så koncentrerede om dem alle sammen. Jeg nørdede dog lidt noter om de fire testretter.

Generelt var det en oplevelse at mærke, at mad kan være så meget - herunder sjovt! Der var decideret humor i nogle af retterne. Endelig må jeg (igen) prise personalet til skyerne. Venlige, vidende og med holdninger til og stolthed af deres arbejde. Nanna, vores tjener var intet mindre end perfekt. Professionel samtidig med at hun viste personlighed. Rose var også et skønt bekendtskab over osten.

Nå, her er de næsten uredigerede noter til de fire tests:

Test1 = salt tæt umami i duften. Fin sprødhed. Gyldengrøn præsentation. Ost hvor kantarellerne giver en spændende jordsmag, der lige hæver retten. Skøn urtefinish takket være purløgs-ramsløgsstøvet.

Test2 = smuk blomsterpræsentation med masser af syre i duften. Fed, lækker, lun, glat, salt nøddecreme med fantastiske urtenoter, der var mere parfumerede og aromatiske end støvet i test1. Samme tætte, fede smag som i moussen i test1.

Test3 = kartoffelkugler. Tæt ost og kraftige urter på en mild og perfekt kartoffel. Saucens smag viste, at kokken må have hørt Ostesangen, for saucen havde et klart slægtsskab med moussen i test1 og saucen i test2 - uden dog overhovedet at være ens.

Test4=chokokugler på marcipan. En hårsbredde fra at være for meget marcipan. Kuglerne måtte gerne have været lidt koldere. Tæt karamelsmag (hjulpet på vej af lidt ost?).

Der var et spændende tema, hvor noget fedt, tæt, salt, cremet fik lov til at lege med mange andre ting. Nanna bedyrede, at det var tilfældigt. Jeg synes, det var skægt.

Endnu en gang tak for en sublim oplevelse.

Tak, Søren T

Kære Søren,

Tusinde tak for det dejlige besøg og denne fantastiske anmeldelse - wow!

Det glæder os at I nød jeres middagsoplevelse og vores tirsdagskoncept :)

Din ros betyder så meget for os og vi håber på at se dig snart igen :)

De bedste hilsner

Anmeldt 25. august 2020

Har netop haft Kokkeriet til at arrangere fødselsdagsmiddag for 74 gæster. Sublim service, mad og vin. Dybt imponeret over at logistik og præsentation var perfekt, trods ydmyge køkkenfaciliteter, da fest ikke blev holdt på restauranten, men eksternt.
Al personale var professionelt og menu var lækker fra start til slut.
De bedste anbefalinger fra en yderst tilfreds kunde.

Tak, 5familie
Kokkeriet, Direktør hos Kokkeriet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. august 2020

Kære Christina,

Tusinde tak for den fantastiske anmeldelse. Det var en fornøjelse at stå for din fødselsdagsmiddag og det glæder os aftenen levede op til dine forventninger.

Vi håber på at se dig i restauranten snart igen :)

Rejsende, der kiggede på Kokkeriet, kiggede også på

Har du været i Kokkeriet? Fortæl om dine oplevelser!