“Femte gang var også fremragende”
Anmeldelse af Kokkeriet

Kokkeriet
Reservér bord
søn. 29/11
20:00
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 24. august 2020

Endnu en fantastisk aften på Kokkeriet. De holder stilen og gav os igen en hyggelig aften med glimrende mad og flotte vine. Venlig, opmærksom og vidende betjening. Man føler sig hjemme i det dejlige lokale. Eneste lille anke: Det virkede som om logistikken svigtede lidt sidst på aftenen. Stadig 5 store kokkehuer.

Tak, 569villys
Kokkeriet, Direktør hos Kokkeriet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. august 2020

Kære Villy,

Tusinde tak for det dejlige besøg og den fantastiske anmeldelse.

Det betyder så meget for os at I valgte at besøge os igen og at I havde endnu en god middagsoplevelse.

Vi glæder os allerede til 6. besøg :D

De bedste hilsner,

Anmeldt 23. august 2020 fra mobile enheder

Vi havde som ved vores 3 foregående besøg høje forventninger til Kokkeriet, som atter blev indfriet denne gang med fantastisk mad og service fra Codrin og Signe.

1  Tak, hbn1975
Kokkeriet, Direktør hos Kokkeriet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. august 2020

Kære gæst,

Tusinde tak for det dejlige besøg og den fantastiske anmeldelse!

Det glæder os at I havde en god middagsoplevelse her på Kokkeriet og vi håber på at se jer snart igen.

De bedste hilsner,

Anmeldt 20. august 2020

Som opfølgning på vores besøg hos jer i går - hvor vi besluttede at fejre vores 30-års bryllupsdag I Kokkeriet - blev en rigtig dejlig oplevelse, ikke kun en gastronomisk oplevelse - får det er rigtig mange gode til i dag - men også jeres venlige og naturlige måde at være på - gjorde det til en dejlig dejlig aften for os - at I så slutter af med en personlig hilsen til os med et varmt og så kærligt kort - kom helt bag på os -
Kan godt forstå i har en Michelin - og den kan I godt være stolte af.

De varmeste hilsener fra os og på gensyn.

Esben og Marianne Ejsing

Tak, mariannefrydejsing
Kokkeriet, Direktør hos Kokkeriet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. august 2020

Kære Marianne,

Tusinde tak for det dejlige besøg og den fantastiske anmeldelse.

Det glæder os at læse at I havde en god middagsoplevelse og at I fik fejret jeres bryllupsdag med manér.

Tusinde tak for alle de søde ord og vi glæder os til at se jer igen :)

Anmeldt 9. august 2020 fra mobile enheder

Lækkert mad.

Dejlig og hyggeligt sted, lidt for lidt plads.
Nogle af serveringerne manglede Wow oplevelse, ikke den bedste Michelin restaurant vi har været på, men skam heller ikke dårlig.
Vi faldte ikke bagover, og prøver nok en ny næste gang. :)

Tak, Nicklas19
Kokkeriet, Direktør hos Kokkeriet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. august 2020

Hej Nicklas,

Tusinde tak for besøget og din feedback. Det glæder os at læse at du synes maden var lækker og stedet var hyggeligt.
Vi har sendt dig en mail i forhold til din kommentar omkring for lidt plads og wow effekten, som vi venter spændt at få svar på, så vi kan bruge det til at blive bedre.

Endnu en gang tak for besøget

Anmeldt 7. august 2020

Tusind tusind tak for en fuldkommen fantastisk aften med en madoplevelse, ingen af os kan mindes at have oplevet før. Har for nyligt besøgt en anden Michelin restaurant, hvor vi var ret skuffede. Men det blev vi ikke her. Vi havde ret høje forventninger ved vores besøg på Kokkeriet, og hver en forventning blev i aller højeste grad indfriet og mere til. Hold nu op hvor var det bare en helt igennem fantastisk oplevelse. Alt spillede bare. Maden var en kæmpe oplevelse. Omgivelserne og atmosfæren var enorm hyggelig. Personalet var top professionelt - og især vores tjener Nanna, skal have en stor tak for at være med til at gøre vores aften personlig, afslappende og super hyggelig. Bestemt ikke sidste gang vi har besøgt Kokkeriet. Kan stærkt anbefales. Wow-oplevelse hele vejen igennem. Tusind tak for det.

Tak, c-christensen73

Kære gæst,

Tusinde tak for det dejlige besøg og denne fremragende feedback! :) Det glæder os sådan at I havde en god middagsoplevelse her hos os og vi ser frem til at se jer igen :)

Rejsende, der kiggede på Kokkeriet, kiggede også på

Har du været i Kokkeriet? Fortæl om dine oplevelser!