“Great night! Wonderful Private Diningroom!”
Anmeldelse af Kokkeriet

Kokkeriet
Reservér bord
lør. 28/11
20:00
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 7. august 2020

1000 tak for en helt igennem vidunderlig aften. ALLE var meget overvældede på total oplevelsen, det er at være gæst hos jer!
Og det at vi følte os så dejligt afskåret fra de øvrige gæster var endnu et ekstra element, der medvirkede til at alle hurtig følte sig hjemme.

Mad og vine overgik min forventninger, som allerede var høje og de meget dygtige og behagelig værter fik oplevelsen til at glide suverænt godt!

Af hjertet TAK – og forhåbentlig på snarlig gensyn!

Tak, Farmaceuten
Kokkeriet, Direktør hos Kokkeriet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. august 2020

Hej Jens,

Tusinde tak for det dejlige besøg og den fantastiske anmeldelse. Det glæder os at havde en god middagsoplevelse i vores private dining room og vi glæder os til at se dig igen :)

Anmeldt 6. august 2020

Vi havde en utrolig dejlig aften og en meget stor oplevelse! Det var virkelig nogle dejlige serveringer og skønt match af vine dertil. Derudover havde vi fornøjelsen af Jakob som vores primære tjener, og han er en af de absolut mest behagelige tjenere jeg nogensinde har oplevet - han er virkelig en stjerne :-)

Vi havde en rigtig dejlig aften og glæder os allerede til at vende tilbage igen!

Tak, Kristian M
Kokkeriet, Direktør hos Kokkeriet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. august 2020

Kære Kristian,

Tusinde tak for det hyggelige besøg og den fantastiske anmeldelse!

Det glæder os helt vildt at I havde en god middagsoplevelse her på Kokkeriet og vi glæder os til at se jer igen :)

PS. vi glæder os til at vise din anmeldelse til Jacob - den bliver han glad for :D

Anmeldt 6. august 2020

Vi fejrede vores årsdag hos Kokkeriet. Tidligere besøgt et par andre Michelin restauranter i København. Denne slår alt. Overraskende, nede på jorden, lækkert, SUPER service.

Tak, Q4578NDjonash

Kære Jonas,

Tusinde tak for det dejlige besøg og den fantastiske anmeldelse.

Det glæder os at I nød jeres middagsoplevelse her på Kokkeriet og vi håber på at se jer meget snart igen :)

De bedste hilsner,

Anmeldt 1. august 2020

Vi nød et fantastisk måltid hvor maden og vinen var parret til perfektion. Vi har spist her to gange nu og glæder os allerede nu til et fremtidigt visit. Tak for jer!

Tak, millew884
Kokkeriet, Direktør hos Kokkeriet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. august 2020

Kære Mille,

Tusinde tak for det dejlige besøg og den fremragende feedback :)

Det glæder os at læse at I havde en god middagsoplevelse her på Kokkeriet og vi håber på at se jer snart igen :)

De bedste hilsner,

Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

- Vi holdte vores 10 års bryllupsdag med den fantastiske 11-retters menu som ikke kan - men SKAL anbefales. En unik smagsoplevelse for hver ret som virkelig fik sat gang i smagssanserne og ikke mindst var meget smukke.
- En spændende vinmenu som var perfekt udtænkt og tilpasset retterne.
- Man skal lede længe efter det personale som Kokkeriet har, skønne mennesker med et stort servicegen uden det blev stift og upersonligt. Da vi havde bryllupsdag var de helt med på ideen om at gøre vores dag helt fantastisk og hjælp til at overraske min mand. En sød og ekstra lille dessert med lys i til sidst og ikke mindst et kort som hele personalet havde underskrevet - man følte sig så godt tilpas og 1000 tak for jer.
Jeg kan ikke anbefale stedet nok, skal der prøves noget ud over det sædvanlige så er det hos Kokkeriet <3
Kommer helt sikkert igen og vil allerede glæde mig til at nyde så lækkert et sted hvor der er tænkt på de mindste deltaljer.

2  Tak, mettes38

Kære Mette,

Tusinde tak for det dejlige besøg og den fantastiske feedback! :)
Det glæder os at læse at I nød jeres bryllupsdag her på Kokkeriet og at I kunne lide maden.

Vi håber på at se jer snart igen :)

Rejsende, der kiggede på Kokkeriet, kiggede også på

Har du været i Kokkeriet? Fortæl om dine oplevelser!