“Skøn oplevelse”

20:00
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 3. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde en virkelig skøn aften på Kokkeriet. Personalet var utrolig servicemindet, særligt Nanna som var utrolig god til at fortælle om vinene, både baggrundshistorier, smage og toner.

Der var mange virkelig lækre serveringer, selvfølgelig fra jeres sædvanlige sammensætning, men især dessert testen med hindbær var fantastisk. Hatten af for den ;-)

Vi sender de bedste anbefalinger videre til vores familie og venner.

Tak for en skøn aften.

Tak, martinbaadsgaard
Kokkeriet, Direktør hos Kokkeriet, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Kære Martin,

Tusinde tak for det dejlige besøg og for din anmeldelse. Det glæder os at I havde en god middagsoplevelse her på Kokkeriet og vi håber på at se jer snart igen!

Ps. vi viser lige din anmeldelse til Nanna - den bliver hun glad for at læse :D

De bedste hilsner

Anmeldt 1. juli 2020 fra mobile enheder

Tog en aften med testing menu - ikke tasting menu :-) . Hvis man har lyst til at blive udfordret på smagssansen på den gode måde, så er det stedet. 18 serveringer, der alle smagte godt og gav inspiration, blev serveret og præsenteret flot. Skønt at se tjenerne drage omsorg for gæsterne og hinanden. En rigtig god oplevelse.

Tak, Tripreviewlau
Kokkeriet, Direktør hos Kokkeriet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. juli 2020

Kære Lau,

Tusinde tak for det dejlige besøg og den fantastiske anmeldelse. Det glæder os at læse at I havde en god middagoplevelse her på Kokkeriet og vi håber på at se jer snart igen :)

Anmeldt 29. juni 2020 fra mobile enheder

Fra start til slut fik vi en fantastisk god behandling på Kokkeriet. Maden var spændende og helt tilpas i mængderne.
På trods af, at menuen var fastlagt pga. Diningweek, var det intet problem at få den i en kødfri-udgave til en af os. Samtidig var det lavet på en måde, hvor man havde en følelse af at få det samme på tallerkenerne. Det er sjældent at opleve som ikke-kødspiser, men virkelig dejligt! Flere af retterne har jeg allerede lyst til at prøve igen, endda så meget, at jeg dristede mig til at spørge om opskriften på dessertsaucen - og fik den! Super god og personlig service. Vinene til maden var også rigtig lækre, lette og gav ingen hovedpine dagen efter En opløftende oplevelse, som jeg kun kan anbefale!

Tak, Ceciliemie
Kokkeriet, Direktør hos Kokkeriet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. juli 2020

Kære Cecilie,

Tusinde tak for det dejlige besøg og den fantastiske anmeldelse. Det glæder os at læse at I havde en god middagsoplevelse her på Kokkeriet og vi håber på at se jer snart igen :)

Anmeldt 28. juni 2020

Sikken sublim oplevelse i går aftes, da vi var otte ‘gamle venner’, der spiste på Kokkeriet! Alt gik bare op i en højere enhed, da vi nød vores 10-retters menu.
- Maden var bare smuk og appetitlig at se på - faktisk hver for sig små kunstværker
- Smagene var et bombardement af indtryk - samtidig med at de var vel afbalancerede
- Vinene fra vinmenuen var spændende og afstemte efter retterne
- Betjeningen var professionel, venlig - uden at være for meget
Det var et sandt sanseorgie!
Tusind, tusind tak for en for en minderig aften.

Tak, LeneBroendbyStrand
Kokkeriet, Direktør hos Kokkeriet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. juni 2020

Kære Lene,

Tusinde tak for det dejlige besøg og denne fremragende anmeldelse. Det glæder os at I havde en god aften her på Kokkeriet og vi håber på at se jer snart igen! :)

Anmeldt 24. juni 2020

Gennem Dining Weekend havde min mand og jeg bestilt en 10 rettes menu med vin på Kokkeriet. Vi havde meget høje forventninger og de blev virkelig indfriet og mere til. Retterne var ikke store, men meget velsmagende og et skønt syn for øjet, så vi blev alligevel meget, meget mætte. Vi fik nogle skønne vine til retterne og personalet var meget opmærksomme på, at Der ikke manglede noget i glassene.Servicen var af meget høj kvalitet og Nanna, som bl.a serverede ved vores bord, var ekstrem dygtig.
Vi gik gladehjem efter en skøn aften og vender naturligvis tilbage en anden gang

Tak, Z7435RGkarena
Kokkeriet, Direktør hos Kokkeriet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. juni 2020

Kære Karen,

Tusinde tak for det dejlige besøg og den fantastiske anmeldelse. Det glæder os at læse at I nød jeres middagsoplevelse her på Kokkeriet og vi glæder os til at se dig igen :)

De bedste hilsner,

Rejsende, der kiggede på Kokkeriet, kiggede også på

Har du været i Kokkeriet? Fortæl om dine oplevelser!