“Fantastisk mad og service”
Anmeldelse af Kokkeriet

Kokkeriet
Reservér bord
søn. 9/8
20:00
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 29. juni 2020 fra mobile enheder

Fra start til slut fik vi en fantastisk god behandling på Kokkeriet. Maden var spændende og helt tilpas i mængderne.
På trods af, at menuen var fastlagt pga. Diningweek, var det intet problem at få den i en kødfri-udgave til en af os. Samtidig var det lavet på en måde, hvor man havde en følelse af at få det samme på tallerkenerne. Det er sjældent at opleve som ikke-kødspiser, men virkelig dejligt! Flere af retterne har jeg allerede lyst til at prøve igen, endda så meget, at jeg dristede mig til at spørge om opskriften på dessertsaucen - og fik den! Super god og personlig service. Vinene til maden var også rigtig lækre, lette og gav ingen hovedpine dagen efter En opløftende oplevelse, som jeg kun kan anbefale!

Tak, Ceciliemie
Kokkeriet, Direktør hos Kokkeriet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. juli 2020

Kære Cecilie,

Tusinde tak for det dejlige besøg og den fantastiske anmeldelse. Det glæder os at læse at I havde en god middagsoplevelse her på Kokkeriet og vi håber på at se jer snart igen :)

Anmeldt 28. juni 2020

Sikken sublim oplevelse i går aftes, da vi var otte ‘gamle venner’, der spiste på Kokkeriet! Alt gik bare op i en højere enhed, da vi nød vores 10-retters menu.
- Maden var bare smuk og appetitlig at se på - faktisk hver for sig små kunstværker
- Smagene var et bombardement af indtryk - samtidig med at de var vel afbalancerede
- Vinene fra vinmenuen var spændende og afstemte efter retterne
- Betjeningen var professionel, venlig - uden at være for meget
Det var et sandt sanseorgie!
Tusind, tusind tak for en for en minderig aften.

Tak, LeneBroendbyStrand
Kokkeriet, Direktør hos Kokkeriet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. juni 2020

Kære Lene,

Tusinde tak for det dejlige besøg og denne fremragende anmeldelse. Det glæder os at I havde en god aften her på Kokkeriet og vi håber på at se jer snart igen! :)

Anmeldt 24. juni 2020

Gennem Dining Weekend havde min mand og jeg bestilt en 10 rettes menu med vin på Kokkeriet. Vi havde meget høje forventninger og de blev virkelig indfriet og mere til. Retterne var ikke store, men meget velsmagende og et skønt syn for øjet, så vi blev alligevel meget, meget mætte. Vi fik nogle skønne vine til retterne og personalet var meget opmærksomme på, at Der ikke manglede noget i glassene.Servicen var af meget høj kvalitet og Nanna, som bl.a serverede ved vores bord, var ekstrem dygtig.
Vi gik gladehjem efter en skøn aften og vender naturligvis tilbage en anden gang

Tak, Z7435RGkarena
Kokkeriet, Direktør hos Kokkeriet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. juni 2020

Kære Karen,

Tusinde tak for det dejlige besøg og den fantastiske anmeldelse. Det glæder os at læse at I nød jeres middagsoplevelse her på Kokkeriet og vi glæder os til at se dig igen :)

Anmeldt 22. juni 2020 fra mobile enheder

Jeg har virkelig mange gode oplevelser med Dining week, men 10 retters menu på Kokkeriet slår dem alle. Det var alle pengene værd!
Serviceniveauet var i top hele vejen igennem, og omend nogle af servereringer er små delikate hapser, var vi mætte både fysisk og særligt af de mange smukke indtryk fra mad og tilhørende vinmenu.
Vi følte os virkelig forkælet, og de små historier der fulgte med mad og vin var kun med til at vi nød det endnu mere. Vi siger mange tak for oplevelsen, og vi vender helt sikkert tilbage :-)

Tak, 437metter
Kokkeriet, Direktør hos Kokkeriet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. juni 2020

Kære Mette,

Tusinde tak for det dejlige besøg til Dining Week og den fantastiske anmeldelse! Det glæder os at læse at I havde en god middagsoplevelse her på Kokkeriet og vi glæder os til at se jer igen! :)

De bedste hilsener

Anmeldt 20. juni 2020 fra mobile enheder

Tak for en fantastisk madoplevelse igår, vi var begge enige om at det var den bedste restaurant oplevelse vi har haft i meget lang tid. Og vi kommer helt sikkert tilbage igen inden længe.

Stor ros til kokkene for super mad og tjenerne for suplim service.

Tak, mortenr143
Kokkeriet, Direktør hos Kokkeriet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. juni 2020

Kære Morten,

Tusinde tak for det dejlige besøg og den fantastiske anmeldelse. Det glæder os at læse at I havde en god middagsoplevelse her på Kokkeriet og vi glæder os til at se jer igen :)

De bedste hilsener,

Rejsende, der kiggede på Kokkeriet, kiggede også på

Har du været i Kokkeriet? Fortæl om dine oplevelser!