“Fortryllende gastronomi rejse og eventyrlig sanseoplevelse”
Anmeldelse af Kokkeriet

Kokkeriet
Reservér med
Kokkeriet er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By

Kokkeskole på Kokkeriet er en sublim oplevelse for sanserne, et harmonisk men legende køkken' der æmmer' af overskud, og kærlighed til mad og mennesker!
René & René

Dato for besøg: november 2018
Tak, Rene S

Anmeldt 9. november 2018

De 18 retter smagte fremragende og var delikate og varierende og med service af høj klasse. Vi kan give vores bedste anbefaling til dette sted.

Dato for besøg: november 2018
Tak, 50leifn
Anmeldt 23. oktober 2018

Det var en helt speciel og unik oplevelse at besøge Kokkeriet og nyde en Winemakers Dinner med ungarske vine, der opleves sjældent andre steder i København eller i Denmark. Alt fungerer perfekt, restauranten og interiør er lyst og smukt i skandinavisk stil. Betjeningen var i top, venlig, yderst opmærksom og professionel på en personlig måde.

Der blev serveret 13 små retter, hvor alle retter indeholdt nogle utrolig velkomponerede og homogene, nye smage og spændende tekstuer, som blev serveret på smukke og spændende servicer. Alle serveringer og vine bliver omhyggelig præsenteret.

Det er svært at finde ord, for den oplevelse vi var igennem på Kokkeriet. Perfektion og eksklusiv vin- og madoplevelse. Intet mindre.

Tak, PatriciaK2522
Anmeldt 22. oktober 2018

Kokkeriet ligger helt i top i forhold til de ganske mange Michelin restauranter, jeg har besøgt. Maden er fantastisk lækker og samtlige retter, som vi fik serveret var yderst velsmagende og smukt anrettet, vinen passede perfekt til maden og servicen - anført af køkkenchefen, Morten - er ganske enkelt exceptionel. Den kan stærkt anbefales! Den får 6 ud af 5 mulige stjerner :-)

Tak, niels r
Anmeldt 22. oktober 2018

En ganske speciel og unik oplevelse for hele familien! Vi var afsted hele familien (2 voksne og 2 børn) og selvom det er i den helt eksklusive ende af restauranter, kan det bestemt anbefales at få denne familieoplevelse. Alt var i topklasse! Betjeningen og præsentationen var yderst venlig, ydmyg og velvidende, maden var ganske enkelt fantastisk og stemningen var magisk!
Mine bedste anbefalinger!

Tak, Olsen1973

Rejsende, der kiggede på Kokkeriet, kiggede også på

Har du været i Kokkeriet? Fortæl om dine oplevelser!