“Rigtig fin sushi til prisen”

SuSu Sushi og Nikkei Restaurant
nr. 2.030 af 2.867 Restauranter i København
Køkkener: Sushi
Kvarter: Det indre Nørrebro
Kvarter: Det indre Nørrebro
Anmeldt 27. juni 2016

Jeg bestiller ofte deres sushi menuer til levering, da det er gratis ved bestillinger over 200.
Maden er super fin, men ikke high class. Det er dog 100% som forventet til prisen og ikke noget man kan klage over. Smager super.

Tak, Søren J

Anmeldt 4. maj 2016 fra mobile enheder

Dårligste sushi i Kbh og alt alt for dyrt. Smager af intet, kun ris, intet smag. Surt personale, meget useriøst, sushi kokken skiftede bluse under tilberedningen og alting var meget mærkeligt . Kommer aldrig igen. Øv

Tak, Ida Gabriella B
Anmeldt 8. februar 2016 fra mobile enheder

Vi reserverede via R2N App'en og delte 3 forretter og en sushi platte , med rabat total ca 500kr inkl. 3 glas vin. Fantastisk mad , jeg har boet i Asien og har prøvet meget og dette er det bedste jeg har fået i DK. Deres køkken er en skøn fusion af peruviansk/Japansk. Dejlig afslappet musik, skøn belysning, dejlige billeder på væggen og rigtig fin betjening af en ung fyr der vidste meget om maden og området vi var i ( gå afstand fra Skt.Hans plads). Så vil gerne komme tilbage selvom det er måske er lidt dyrere hvis der ikke er et R2N tilbud.

Tak, IngeEklund
Anmeldt 15. juli 2015

Simpelthen den bedste sushi og rigtig lækkert anrettet. Deres drinks med passionsfrugt er super gode og dem kan man ende med at drikke mange af;) Betjeningen er altid perfekt og de har den bedste beliggenhed på Møllegade, hvor de har borde/bænkesæt, terassevarmere og tæpper...
Har været der mange gange og vil blive ved med at vende tilbage:)

Tak, Rikke A
Anmeldt 14. juni 2015

Vi havde bestilt Take Away, da vi havde aftalt tidpunkt vi skulle hente det, var de stadig ikke begyndt at tilberede noget. Kvaliteten var der nok ikke noget i vejen med, det var nemlig en masse ris med meget lidt fisk, som var svært at finde, ligesom det nærmest var smagløst, Elsker man ris er det ok.

Tak, Sundbo

Rejsende, der kiggede på SuSu Sushi og Nikkei Restaurant, kiggede også på

Har du været i SuSu Sushi og Nikkei Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!