“Dejligt sted”

Velegnet til: Romantisk, Familier med børn
Spisemuligheder: Udendørsservering
Kvarter: Christianshavn
Anmeldt 2. oktober 2018

Maden er vegetarisk og altid veltilberedt og friskt.
Kan stærkt anbefales,- dog ikke hvis man er bange for hunde som løber frit på Christiania.

Tak, tinna30

Anmeldt 19. juli 2018 fra mobile enheder

Småt sted med yderst begrænset udvalg. Til gengæld er det lækkert og smagfulde retter. Ikke noget for den kræsne teenager dog... Priserne er rimelige, og ok service. Åbnede dog tættere på 12.30 end kl 12 som skiltet.

Tak, DayTrip80036
Anmeldt 15. december 2017 fra mobile enheder

Altid god, sund og velsmagende mad. Til en meget billig penge. Et besøg kan kun anbefales - både sommer (hvor man kan sidde ude) og vinter.

Tak, Cecilie S
Anmeldt 23. august 2017

Her er jeg kommet siden jeg flyttede til Byen i 1979. Jeg har været her med familie, venner, netværksgrupper, forretningsforbindelser og turister som har villet opleve den del af Christiania som normalt ikke vises frem. Her er knagende hyggeligt - så hyggeligt som det kan blive en strålende sommerdag på Christiania. Maden er ærlig og der dufter stilfærdigt men godt som der ofte gør i vegetariske restauranter som gerne vil præstere mere end en selvdød daal og puritansk råkost. Jeg fik en varm krydret kartoffelgratin med spinat og godt med ost på toppen - hertil en rødbedesalat og en klassisk mixed salat med vinegrette. Gratinen var rigelig og rygende varm, men ikke helt gennembagt . Rødbedesalaten var enkel men dog raffineret tunet med ristede mandler og finthakket blomme. Mine to gæster fladt for dagens varme ret: brune ris med dampede grøntsager overhældt med en meget appetitlig artiskoksauce - cremet og med smag af friske artiskokker. Alt var frisk og velsmagende og vi måtte levne trods god tid og glubende appetit, da vi kom efter to timers spadseretur på vold og dysse. Alt dette inkl drikkevarer for 455,- fortjener 5 prikker. Og så er der gratis vand ad lib... Kontant betaling eller MobilePay

Tak, hcrordam
Anmeldt 20. august 2017

Morgenstedet er en vegetarisk restaurant beliggende på Christiania. Stedet drives som en forening af frivillig arbejdskraft. Til forskel fra mere traditionelle restauranter bærer Morgenstedet mere præg af kantine, der er ikke så meget at vælge imellem men det er til gengæld rigtig godt.

Tak, NayaP

Rejsende, der kiggede på Morgenstedet, kiggede også på

Har du været i Morgenstedet? Fortæl om dine oplevelser!