“Dårlig varm kakao”

Lagkagehuset
Spisemuligheder: Morgenmad
Kvarter: Christianshavn
Anmeldt 17. december 2022 fra mobile enheder

Øv en dårlig varm kakao. Det var bare varmt vand med farve.. puha
Øv øv
Den er simpelthen ikke 40kr værd på nogen måde!! Ikke køb den!

Dato for besøg: december 2022
Tak, J1123OZannak

Anmeldt 14. august 2022 fra mobile enheder

Vi købte idag en laksesandwich og tunsandwich.
Lækkert og frisk brød, godt med fyld og smag samt høflig betjening

Kan anbefales :)

Dato for besøg: august 2022
Tak, Philiptreiner
Anmeldt 26. juni 2022 fra mobile enheder

I dag fik jeg er træls oplevelse af en ung pige i lagkagehuset lufthavnen. Kunne ikke være mere ligeglad med at servicere kunderne. Sur og ligeglad holdning.

Dato for besøg: juni 2022
Tak, bethmiriamw
Anmeldt 5. februar 2022 fra mobile enheder

Kaffen er virkelig elendig. To små kopper til 60 kr, en Americano og en latte. Det kunne have været billig pulverkaffe....

Dato for besøg: februar 2022
Tak, MrsCSM
Anmeldt 10. januar 2022 fra mobile enheder

Vi har prøvet Lagkagehuset mange gange og er ved at blive lidt trætte af deres service-kvalitets-pris balance. K går, dødsdag var vi i butikken kl 14, hvor næsten alle søde sager var udsolgt i den grad, at man ikke kunne profitere af deres fordelspriser. Der var 2 flødeboller tilbage, kun chokolademuffins, næsten ingen kager. Vi købte så en blåbærrene, som vi ikke kunne lide, fordi den var pumpet med en chokoladecreme og besluttede, at det var sidste gang. Der er bager nok i byen

Dato for besøg: januar 2022
Tak, kaiullrich

Rejsende, der kiggede på Lagkagehuset, kiggede også på

Har du været i Lagkagehuset? Fortæl om dine oplevelser!