“Top karakter på en lørdag aften i februar med gode venner”
Anmeldelse af Restaurant Krebsegaarden

Restaurant Krebsegaarden
Prisklasse: 160 kr. - 395 kr.
Velegnet til: Romantisk, Lokalt køkken, Forretningsmøder, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Aftensmad, Frokost, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 26. februar 2024

Vi besøgte Krebsegården med nogen gode venner og havde den mest magiske oplevelse. Mere nærværende betjening skal man lede længe efter. Maden er i en klasse for sig. Vi har været her flere gange og elsker at smage på alt hvad de finder på. Derfor vælger vi hver gang en "taster menu" så vi kan smage på alt hvad de har på menu kortet efter lidt men godt princippet sammen med vin der er specielt til hver enkelt ret. Mats og Carsten med personale gør det så godt hver eneste gang. Det er stedet hvor man kan mærke at det er deres passion at gøre tingene 110 % hver gang. Havde jeg skulle vurdere Krebsegården efter den gamle 13 skala havde de fået denne karakter. Besøg stedet. I vil ikke fortryde.

Dato for besøg: februar 2024
1  Tak, Claus H

Anmeldt 6. februar 2024

En super total oplevelse. Vi valgte 4 retter og med tilhørende vin menu. Alle retter var enestående og vin menuen var meget utraditionelle valg. Men passede rigtig godt til maden!!
Betjeningen var ligeledes i top og medvirkende til en rigtig god stemning.

Dato for besøg: februar 2024
1  Tak, Flemming L
Anmeldt 17. december 2023

6 personer til min hustrus40 års fødselsdag. Afslappet og behagelig atmosfære hvor vi ikke blev sparket ud efter 2 timer. Slow dining at its best

Dato for besøg: december 2023
Tak, Kim Kruse J
Anmeldt 10. juni 2023 fra mobile enheder

Fantastisk mad, fantastiske vine og ikke mindst fantastisk betjening. Det er hverken første eller sidste gang vi kommer!

Dato for besøg: juni 2023
1  Tak, lisbetb2019
Anmeldt 28. april 2023 fra mobile enheder

Absolut den bedste restaurant oplevelse i mange år, super mad og service.
Massere af genbesøg i fremtiden, tak for en skøn aften

Dato for besøg: april 2023
1  Tak, Morten W

Rejsende, der kiggede på Restaurant Krebsegaarden, kiggede også på

Har du været i Restaurant Krebsegaarden? Fortæl om dine oplevelser!