“Super oplevelse”

Velegnet til: Forretningsmøder, Særlige lejligheder, Lokalt køkken, Romantisk
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 16. september 2018 fra mobile enheder

Forretningsmiddage efter møder. Vi fik en fem retter menu med lækre fiskeretter og en med kød. Det danske ostebræt som afslutning var en oplevelse ud over det sædvanlige. På toppen af dette var ejeren en super vært.

Tak, Jan W

Anmeldt 9. september 2018

Virkelig smagfuld og nærværende oplevelse. Der var kælet for maden, vinen var dejlig og betjeningen helt i to

Tak, Louise S
Anmeldt 7. september 2018 fra mobile enheder

Virkelig lækker mad med sanseoplevelser ! Synd at vi sluttede af med ost, der var så dominerende at det overskykker alt det andet. De skulle absolut have spurgt, om vi kunne lide blåskimmel. For der var 8 af dem på den flotte ostebrædt. Heftige smage og trængte til deres cremede vaniljeis bagefter, for at få smagsløgene på sin rette plads.
Super god betjening og vi morede os. Må opleves !!!

Tak, Nini955
Anmeldt 4. august 2018 fra mobile enheder

Krebsegaarden og Mats!.. I gjorde det igen. I laver den bedste mad og den mest nærværende betjening
Der er ikke mange restauranter i København som kan måle sig med jer, I går all in på at sikre jeres besøgende en god oplevelse.
Godt råd: Lad endelig tjeneres foreslå vin mm. det gør kun oplevelsen bedre... fik den vildeste Gin til desserten :-) det skal opleves!
Kh Thomas

2  Tak, S2468AOthomasm
Anmeldt 22. juli 2018 fra mobile enheder

Krebsgaarden er en perle i København. Et spisested der giver en oplevelse ud over det sædvanlige. Pragtfuld mad og vin i en hyggelig atmosfære.
Ejerne formår virkelig at yde en personlig og nærværende betjening og bruger gerne meget tid ved bordene med at fortælle om retterne og de tilhørende vine.
Uhøjtideligt og nærværende.

2  Tak, Kirsten S

Rejsende, der kiggede på Restaurant Krebsegaarden, kiggede også på

Har du været i Restaurant Krebsegaarden? Fortæl om dine oplevelser!