“Dårlig betjening”

Hereford Village
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 4. august 2020

Vi var 5 stk inde og spise. Vi fik deres “all you Can eat” og vi bestilte alle sammen 2 gange.
Begge gange fik tjeneren næsten alle vores bestillinger forkerte. Salaten var utrolig kedelig. Bøfferne var til at starte med gennemstegt selvom man bedte om medium. Deres pommes fritter var langt fra sprøde, man kunne nærmest vride vand ud af dem, og bearnaisen var smagløs og tynd.
Tjenerens undskyldning var, at kokken var ny og at han gjorde det bedste han kunne.
Man kunne måske forstå det hvis restauranten var fyldt, men der var kun 3 borde med mennesker....

Ikke et sted vi gider tage hen igen. Spild af penge.

Tak, Caro002400

Anmeldt 21. juni 2020

Udefra let at overse p.g.a. enkelt dør og at restauranten er beliggende på 1. sal.
Er god til mindre og større grupper p.g.a. lange plankeborde. Maden, i dette tilfælde buffet, kan kun anbefales. Mange forskellige retter af grønsager, kartofler, ris m.m. og kød som skæres for af personale, meget lækker kalvesteg. Høflig og god betjening.
Hverdage billigere pris på buffeten.

Dato for besøg: september 2019
Tak, monagerhardt03
Anmeldt 22. december 2019 fra mobile enheder

Burger var tør, grå og smagte brændt... der kommer vi helt sikkert ikke igen.
Betjeningen var ligeglade og talte ikke dansk (ikke at det betød så meget)

Dato for besøg: december 2019
Tak, peterwichmands
Anmeldt 28. juli 2019

Denne såkaldte " grill buffet " er så kedelig, at man næsten ikke orker at kommentere på den. Og " værdi "/" normal price " kr. 199,00 helt hen i vejret. Hvem prøver de mon at " matche " ? Tænk, hvis man havde bestilt deres BBQ Spareribs, som var indeholdt i " buffetten ", som enkeltret. Det havde været en katastrofe. De var simpelthen kogt/stegt helt ihjel, og bestod, udover benene, faktisk kun af den fedtede substans, de var smurt ind i. Og så havde vi inviteret 2 unge mennesker med helt fra Helsingør. Øv.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, helle56
Anmeldt 3. juni 2019

stort sted op af en trappe
maden kunne være bedre kødet skamstegt
tilbehør ok
desseret ok
hurtig betjening

Dato for besøg: juni 2019
Tak, bka564

Rejsende, der kiggede på Hereford Village, kiggede også på

Har du været i Hereford Village? Fortæl om dine oplevelser!