“Forfærdelig kok”

nr. 2.324 af 2.821 Restauranter i København
Kvarter: Det indre Vesterbro
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 7. juli 2020

Vi er forbi restauranten vi er der en time før de lukker. Vi har været der flere gange før så vi ligger med det samme mærke til at der er meget mindre udvalg i buffeten men tænker bare det er grundet Corona. Da vi har bestilt går vi op til buffeten og begynder at tage op på tallerkenen ser vi hurtigt der ikke er nogen vegetar retter som der ellers altid er. Da vi spørger tjeneren om de har nogen retter evt på menuen da vi gerne køber en ret til vegetaren i familien. Tjeneren går ud i køkkenet for at spørge kokken, da han kommer tilbage og siger der er noget ud bag ved, i det samme kaster kokken noget efter ham udefra køkkenet ud mod ham der står ude i serverings området. Da han bare går tilbage bag kassen går vi hen for at spørge om der var noget. Der får vi pænt et nej desværre. Vi vælger at forlade restauranten med en ekstrem dårlig oplevelse.

Tak, 814anines

Anmeldt 31. januar 2020 fra mobile enheder

Underlig stemning i restauranten og mærkelig service. Buffeten var ekstremt uinteressant og en del mad var endda kold. Synd, fordi selve stedet er hyggeligt og er godt placeret.

1  Tak, p_ture2016
Anmeldt 15. januar 2020

Vi valgte “Just thai” for at prøve noget nyt, vi er meget på Fisketorvet siden vi er blevet forældre, så da min søn på 5 måneder var faldt i søvn, Og vi var hunde sultne, gik vi til den. Konen fik mad forgiftning og jeg hade en aften med sure opstød. Fin service og billigt, bare ikke oplevelsen vær.

Tak, Pjensen123
Anmeldt 15. januar 2020

Mad smager ikke godt. Det er ikke samme som dengang hvor man kan smager en autentiske thai mad. Håber bliver bedre næste gange

Tak, raffyyulfo
Anmeldt 5. november 2019 fra mobile enheder

Aftensmad ifm. shopping på Fisketorvet.

Aldeles udemærket mad, og en helt igennem fantastisk service.

Stort udvalg af mad, og som blev fyldt op hele tiden.

Hvis der skal nævnes noget negativt, så slæbte de en masse affald igennem butikken i mens der var fyldt med kunder. Skulle de måske gøre når de har lukket butikken.

Spisested som helt klart kan anbefales !

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, 48kiml

Rejsende, der kiggede på Just Thai, kiggede også på

Har du været i Just Thai? Fortæl om dine oplevelser!