“Mere end mad”

Velegnet til: Familier med børn, Romantisk, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Aftensmad, Frokost, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 24. august 2018

Alt er bare til top karakter.
Men nu er jeg også solgt i forvejen! Jeg lærte først familien at kende, da de havde en lille takeaway imellem palads biograferne og rådhuspladsen. På daværende tidspunkt brøds jeg mig ikke så meget om sushi, men denne dag for længe siden, så ville jeg gerne prøve det igen. Nu er jeg halv grønlænder skal det lige siges og havde tilfældigvis min sælskinsvest på denne dag. Blev straks komplimenteret da jeg trådte ind af døren og da jeg fortalte, at jeg var halv grønlænder fik jeg jo at vide, at der var god fisk på grønland og var derfor meget velkommen fra start. Jeg var ikke kun solgt på maden fra dag 1, men også den dejlige modtagelse som gentog sig hver gang jeg kom forbi uanset hvor Bento flyttede hen i københavn. Det egentlige restaurant på helgolandsgade passer så perfekt til Bento og det er en førnøjelse at komme der. Man træder ind i et stykke af østen og det er tydeligt på de andre stamgæster, at det er mere end mad. Man kan ikke elske sushi og være i københavn uden at opleve Bento.

Tak, Daniel D

Anmeldt 1. august 2018

ikke lige det oplagte sted for en perle, midt i budgethotel verdenen. men sikke en restaurant - meget lille og hyggelig. fantastisk mad - bare prøv jer frem og del med jeres med-spisere. alt er værd at prøve. ok vin (det er ikke en vinrestaurant, men sake har jeg ikke lige vænnet mig til :-)) og meget fin pris. super betjning, gjorde det hele meget hyggeligt!

Tak, mnielsen1974
Anmeldt 25. marts 2017

Bento er et lille familiedrevet japansk restaurant. Maden er fantastisk, stemningen er hyggelig og betjeningen er fremragende. Vi har spist der tidligere, da de serverede sushi - og havde samme oplevelse.

Vi kommer igen!

Tak, AHGabe
Anmeldt 10. marts 2017

Igen på Bento og igen den bedste mest opmærksomme betjening i byen. Maden uændret autentisk og enormt velsmagende. Vi bliver ved med at komme her.

Tak, Ole M N
Anmeldt 26. februar 2017 fra mobile enheder

Hyggeligt og autentisk. Har tidligere været i Japan, så var lidt sjovt at få næsten samme oplevelse - med mange små retter på bakken. Fik nogle gode tigerrejer til hovedret. Kan klart anbefale stedet!

1  Tak, maria-88-dk

Rejsende, der kiggede på BENTO Restaurant & Cocktail Bar, kiggede også på

Har du været i BENTO Restaurant & Cocktail Bar? Fortæl om dine oplevelser!