“tak for en dejlig og hyggelig aften”

BENTO Restaurant & Cocktail Bar
Køkkener: Japansk
Velegnet til: Familier med børn, Romantisk, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 1. august 2018

ikke lige det oplagte sted for en perle, midt i budgethotel verdenen. men sikke en restaurant - meget lille og hyggelig. fantastisk mad - bare prøv jer frem og del med jeres med-spisere. alt er værd at prøve. ok vin (det er ikke en vinrestaurant, men sake har jeg ikke lige vænnet mig til :-)) og meget fin pris. super betjning, gjorde det hele meget hyggeligt!

Tak, mnielsen1974

Anmeldt 25. marts 2017

Bento er et lille familiedrevet japansk restaurant. Maden er fantastisk, stemningen er hyggelig og betjeningen er fremragende. Vi har spist der tidligere, da de serverede sushi - og havde samme oplevelse.

Vi kommer igen!

Tak, AHGabe
Anmeldt 10. marts 2017

Igen på Bento og igen den bedste mest opmærksomme betjening i byen. Maden uændret autentisk og enormt velsmagende. Vi bliver ved med at komme her.

Tak, Ole M N
Anmeldt 26. februar 2017 fra mobile enheder

Hyggeligt og autentisk. Har tidligere været i Japan, så var lidt sjovt at få næsten samme oplevelse - med mange små retter på bakken. Fik nogle gode tigerrejer til hovedret. Kan klart anbefale stedet!

1  Tak, maria-88-dk
Anmeldt 4. november 2016 fra mobile enheder

Fantastisk hyggeligt og autentisk sted. God og personlig betjening. Dejlig mad af gode råvarer. Bestemt et besøg værd!

Tak, Charlotte O

Rejsende, der kiggede på BENTO Restaurant & Cocktail Bar, kiggede også på

Har du været i BENTO Restaurant & Cocktail Bar? Fortæl om dine oplevelser!