“Autentisk japansk mad - super betjening”

BENTO Restaurant & Cocktail Bar
Køkkener: Japansk
Velegnet til: Romantisk, Særlige lejligheder, Familier med børn
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 25. marts 2017

Bento er et lille familiedrevet japansk restaurant. Maden er fantastisk, stemningen er hyggelig og betjeningen er fremragende. Vi har spist der tidligere, da de serverede sushi - og havde samme oplevelse.

Vi kommer igen!

Tak, AHGabe

Anmeldt 10. marts 2017

Igen på Bento og igen den bedste mest opmærksomme betjening i byen. Maden uændret autentisk og enormt velsmagende. Vi bliver ved med at komme her.

Tak, Ole M N
Anmeldt 26. februar 2017 fra mobile enheder

Hyggeligt og autentisk. Har tidligere været i Japan, så var lidt sjovt at få næsten samme oplevelse - med mange små retter på bakken. Fik nogle gode tigerrejer til hovedret. Kan klart anbefale stedet!

1  Tak, maria-88-dk
Anmeldt 4. november 2016 fra mobile enheder

Fantastisk hyggeligt og autentisk sted. God og personlig betjening. Dejlig mad af gode råvarer. Bestemt et besøg værd!

Tak, Charlotte O
Anmeldt 11. august 2016

Bento er en rigtig hyggelig autentisk japansk restaurant. Og meget overskuelig. Der er ikke så mange borde, hvilket gør, at man føler en hjemlig hygge. Kan varmt anbefales - både til store og små.

Tak, natasjahoffmann

Rejsende, der kiggede på BENTO Restaurant & Cocktail Bar, kiggede også på

Har du været i BENTO Restaurant & Cocktail Bar? Fortæl om dine oplevelser!