“Bedste betjening”

Velegnet til: Særlige lejligheder, Romantisk, Familier med børn
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 10. marts 2017

Igen på Bento og igen den bedste mest opmærksomme betjening i byen. Maden uændret autentisk og enormt velsmagende. Vi bliver ved med at komme her.

Tak, Ole M N

Anmeldt 26. februar 2017 fra mobile enheder

Hyggeligt og autentisk. Har tidligere været i Japan, så var lidt sjovt at få næsten samme oplevelse - med mange små retter på bakken. Fik nogle gode tigerrejer til hovedret. Kan klart anbefale stedet!

1  Tak, maria-88-dk
Anmeldt 4. november 2016 fra mobile enheder

Fantastisk hyggeligt og autentisk sted. God og personlig betjening. Dejlig mad af gode råvarer. Bestemt et besøg værd!

Tak, Charlotte O
Anmeldt 11. august 2016

Bento er en rigtig hyggelig autentisk japansk restaurant. Og meget overskuelig. Der er ikke så mange borde, hvilket gør, at man føler en hjemlig hygge. Kan varmt anbefales - både til store og små.

Tak, natasjahoffmann
Anmeldt 16. marts 2016

Som for et år siden valgte vi at fejre vores datters fødselsdag på Bento. Det skulle vi ikke komme til at fortryde. Vi fik først en lille drink på huset, (alkoholfri variant til fødselsdagsbarnet) så kom der flag og derefter fin tulipanbuket som vi endelig måtte tage med hjem når vi gik. Derefter et strålende måltid hvor vi blandt andet lærte at sashimi serveringen på et lille skib skulle vende én bestemt retning for at tage sig bedst ud for gæsten. Mindede lidt om Jiro i Tokyo's sans for detaljen. Vi elsker også natto serveringen (fermenterede soya bønner). En skøn og festlig aften. Tak til familien Uki

1  Tak, Ole M N

Rejsende, der kiggede på BENTO Restaurant & Cocktail Bar, kiggede også på

Har du været i BENTO Restaurant & Cocktail Bar? Fortæl om dine oplevelser!