“Autentisk sted!”

Velegnet til: Særlige lejligheder, Familier med børn, Romantisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Frokost, Reservationer
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 4. november 2016 fra mobile enheder

Fantastisk hyggeligt og autentisk sted. God og personlig betjening. Dejlig mad af gode råvarer. Bestemt et besøg værd!

Tak, Charlotte O

Anmeldt 11. august 2016

Bento er en rigtig hyggelig autentisk japansk restaurant. Og meget overskuelig. Der er ikke så mange borde, hvilket gør, at man føler en hjemlig hygge. Kan varmt anbefales - både til store og små.

Tak, natasjahoffmann
Anmeldt 16. marts 2016

Som for et år siden valgte vi at fejre vores datters fødselsdag på Bento. Det skulle vi ikke komme til at fortryde. Vi fik først en lille drink på huset, (alkoholfri variant til fødselsdagsbarnet) så kom der flag og derefter fin tulipanbuket som vi endelig måtte tage med hjem når vi gik. Derefter et strålende måltid hvor vi blandt andet lærte at sashimi serveringen på et lille skib skulle vende én bestemt retning for at tage sig bedst ud for gæsten. Mindede lidt om Jiro i Tokyo's sans for detaljen. Vi elsker også natto serveringen (fermenterede soya bønner). En skøn og festlig aften. Tak til familien Uki

1  Tak, Ole M N
Anmeldt 11. februar 2016 fra mobile enheder

Deres tonkatsu og laks teriyaki er lækker. De har også en lækker Udon nudleret i aftenmenuen med pankorejer og grønt tilbehør..

De har også kylling i ingefærdej og Gyozaer..

1  Tak, Gaffri J
Anmeldt 9. februar 2016 fra mobile enheder

Autentisk japansk mad til små priser. Maden var ganske fin, synes ikke det var den store gourmet smagsoplevelse, men helt sikkert lavet fra bunden på friske og gode råvarer. Det bedste var den gode stemning og afslappede atmosfære i restauranten.

1  Tak, Atrejseera

Rejsende, der kiggede på BENTO Restaurant & Cocktail Bar, kiggede også på

Har du været i BENTO Restaurant & Cocktail Bar? Fortæl om dine oplevelser!