“God japanske no-nonsens mad”

BENTO Restaurant & Cocktail Bar
Køkkener: Japansk
Velegnet til: Særlige lejligheder, Familier med børn, Romantisk
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 11. februar 2016 fra mobile enheder

Deres tonkatsu og laks teriyaki er lækker. De har også en lækker Udon nudleret i aftenmenuen med pankorejer og grønt tilbehør..

De har også kylling i ingefærdej og Gyozaer..

1  Tak, Gaffri J

Anmeldt 9. februar 2016 fra mobile enheder

Autentisk japansk mad til små priser. Maden var ganske fin, synes ikke det var den store gourmet smagsoplevelse, men helt sikkert lavet fra bunden på friske og gode råvarer. Det bedste var den gode stemning og afslappede atmosfære i restauranten.

1  Tak, Atrejseera
Anmeldt 26. januar 2016

Den ægte vare - fokus på venlig service og fremragende mad, fremfor trendy indretning. Jeg har boet i Tokyo og elskede de små familiedrevne restauranter og izakaya.
Vi fik deres "moriawase" - stor sashimi tallerken (faktisk en båd!) samt en stribe andre små retter - virkelig en lækker oplevelse.

1  Tak, KlausSBX
Anmeldt 21. januar 2016

I et kælderlokale på Vesterbro... Det starter godt :) Et overset sted, for alle os der vil udvide vores gastronomiske repertoire. Indretningen er lidt rodet, men domineret af japanske relikvier. Betjeningen er venlig og japansk. Maden, er den primære grund til mit besøg. Jeg er blevet anbefalet restauranten af en anden dansker der har boet i Japan igennem flere år. Anledningen er at min dygtige bror er kok, uddannet fra en velanset Michelin restaurant. Jeg forsøger altid at udbrede hans horisont også. Nuvel, Bento byder på et mere originalt japansk køkken end de mange sushi-barer der har gået sin sejrsgang i hele verden - også i CPH. Vi fik en fin frokostmenu, der både byder på en suppe, nogle dumplings og diverse andre ting. Tjener kommer med indspark til os, da der er enkelte ting, hvis konsistens erfaringsmæssigt kræver lidt tilvænning. Vi fik hvad vi kom efter - nye smagsoplevelser. Det er ikke sidste gang jeg lægger vejen forbi. Protionerne mætter rigeligt. Største minus er stolene - fandt aldrig en god måde at sidde på.

1  Tak, Lasse H
Anmeldt 31. august 2015

En dag, hvor jeg havde glemt frokost og var på vej fra Vesterbro til Indre by kom jeg i tanke om Bento, som jeg tidligere havde fået nogle fine bentobokse fra til frokost. Jeg kiggede derfor derned på denne kolde vinterdag og opdagede at boxene var skiftet ud med tre forskellige frokostmenuer. Jeg valgte ramensuppen, gyoza og en ris bolle.

Det hele var frisklavet og smagte rigtigt godt, selvom jeg ikke helt forstår idéen med risbollen. Der var gratis te og jeg fik en hel tekande - super god service og et fint sted at få en dejlig frokost tæt på hovedbanegården.

1  Tak, Maria S

Rejsende, der kiggede på BENTO Restaurant & Cocktail Bar, kiggede også på

Har du været i BENTO Restaurant & Cocktail Bar? Fortæl om dine oplevelser!