“Autentisk japansk køkken!”

Velegnet til: Særlige lejligheder, Romantisk, Familier med børn
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Frokost, Reservationer
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 18. august 2015 fra mobile enheder

En af de bedste, men dog relativt ukendte japanske restauranter i København. Fantastisk sushi og obento. Deres gode cocktails er helt klart også værd at prøve et par stykker af.

Dato for besøg: august 2015
2  Tak, Silas T

Anmeldt 10. juni 2015

Wauv.......... sashimi på ægte japansk.......det er jo fantastisk. Hvordan får de rå fisk til at være så blødt som smør, det smelter på tungen og smager helt genialt.
Betjeningen hurtig, personlig og med et stort smil. Dejligt.
Der kommer jeg helt sikkert igen.

Dato for besøg: juni 2015
    • Stemning
3  Tak, FrbMichaelDk
Anmeldt 22. april 2015 fra mobile enheder

Og så kan du få 10% rabat på kontant betaling.

Jeg fik en vegansk menu med miso suppe, ris, tofu og tempi.

Meget lækkert.

Varm anbefaling

2  Tak, KurtKragh
Anmeldt 27. februar 2015

Vi var en familie på fire som skulle fejre datterens fødselsdag med japansk mad. Vi fik et bord (rustik tommetyk træbordplade og nogle skamler som viste sig at være overordentlig komfortable selvom de va uden ryg- eller armlæn. Straks venlig, opmærksom og vidende betjening fra en ung tjener som kunne besvare alle spørgsmål og derudover give en masse informationer om japansk mad og tradition, han frarådede endda ( 2 gange) de fermenterede bønner som han ikke var sikker på at vi kunne lide (men det kunne vi: Skønt tilberedt ved bordet med rå æg, tang og forårsløg). Sashimien var frisk og dekorativt anrettet, sideorders lækre og der var små gaver (origami) til fødselsdagsbarnet. Alt i alt en rigtig dejlig oplevelse og vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: februar 2015
    • Stemning
1  Tak, Ole M N
Anmeldt 30. juli 2014 fra mobile enheder

God service, venlig betjening - og virkelig god sushi !!

Var her med min kæreste, og vi nød sådan et skib fyldt med sushi, sammen med 2 ruller ved siden af, kan klart anbefales!

1  Tak, Tim R

Rejsende, der kiggede på BENTO Restaurant & Cocktail Bar, kiggede også på

Har du været i BENTO Restaurant & Cocktail Bar? Fortæl om dine oplevelser!