“Fine drinks”

Bar 25
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt for 4. december 2016 fra mobile enheder

Vi var en gruppe, der mødtes her inden vi skulle spise. Vi fik dark and stormy serveret i kander, drinken var fin, men tidspunktet taget i betragtning 17.30 og baren var næsten tom, var betjeningen for langsom.

Tak, JennyRee

Anmeldt for 29. maj 2016

Jeg var med to venner inden en middag fredag aften for at få nogle drinks. Jeg har været der engang før og synes virkelig deres drinks er både opfindsomme og gode! Da vi var der allerede ved 18-tiden var stedet en smule dødt og indretningen er en smule dunkel og passer nok bedre til besøg efter mørkets frembrud, så stemningen da vi var der var ikke noget at skrive hjem om. Betjeningen var desuden lidt intetsigende, men drinksene fejler derimod intet omend de er lidt dyre. Det er dog ikke sidste gang jeg har været på Bar 25.

Tak, Thomas H
Anmeldt for 27. februar 2016

vi ankom tidligt inden dinner (17:30) hvor der ikke var mange gæster. Perfekt for pre dinner drinks. Rigtig gode drinks så vi tog 2 runder. Priserne er 100-120 kr men oplevelsen værd. Hyggeligt lokale med bløde læder sofaer ....hvis man kommer tidligt

Tak, Pemavej12
Anmeldt for 6. januar 2016 fra mobile enheder

Efter en lækket middag syndes vi det var for tideligt og tage hjem og min ven have hørt om dette lækker cocktail bar, så vi kommer ind kommer man næsten helt i chok over hvor flot stedet er lækker sofa stole dampet lys og hvad der liner en form for vandfald op af vægen, det er manager det tag i mod os, spøg om vi har være her før hvad vi ikke have, fortæller om cocktail de have da der var mange man ikke kendte til, han hørt hvad vi normalt kunne lige og forslog han nogle ud fra det.
Det var en af os der ikke kunne lige den han kom med og så sag han bare han lave en anden uden og skulle betale for den første hun fik. Ventetiden var meget alm. Nå man bestiller cocktail jeg ville tro 8-14min.
Kommer snart igen

Tak, Casper-H-Denmark
Anmeldt for 30. november 2015 fra mobile enheder

Vi kom ind med et mindre selskab. Flot sted med elendig / dårlig betjening - tjeneren var uforskammet vi fik vores drink efter noget tid trods der ikke var mange i baren. Det er synd stedet ikke har en bedre betjening. I betragtning af hvor mange gode steder der er i København burde man gøre noget mere

3  Tak, johnmikkelsen2820

Rejsende, der kiggede på Bar 25, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Bar 25? Fortæl om dine oplevelser!