“dårlig betjening ,beskidte toiletter,køkkenpersonale i beskidt tøj”
Anmeldelse af Kaffesalonen

Kaffesalonen
nr. 1.532 af 2.882 Restauranter i København
Køkkener: Café
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Morgenmad
Kvarter: Det indre Nørrebro
Anmeldt 4. juli 2018

Vi drak kun men så hvordan maden blev bragt ud til deres anden del på selve søen.
Lækkert mad at se på men ikke tildækket og personalet ikke i særlig rent tøj,ingen forklæde etc.

Tak, flisbet2016

Anmeldt 24. august 2017 fra mobile enheder

Vi spiste brunch her i august. Det har den bedste placering og skøn udsigt men brunchen er bare småkedelig og tør. Jeg valgte den lette brunch pga fisken. Men det er som om der mangler ingredienser eller Sammensætningen passer bare ikke sammen. En anden gang nøjes vi med kaffen

Tak, Linette L
Anmeldt 28. juli 2017 fra mobile enheder

Kaffesalonen er i min optik én af de caféer på Nørrebro, som man skal besøge på et tidspunkt, og det er hovedsageligt pga. pavilionen på Peblingesø.
Det er dejligt at nyde en kop kaffe på en af pavillonens pontoner, mens solen står højt på himlen, og man kigger ud over vandet på søen..
Kaffesalonen har moderniseret pavilion meget det seneste år, og den har måske mistet lidt sin charme, da den både er er blevet overdækket og udvidet. Omvendt betyder det så også at man kan sidde på søen i regnvejr og at sæsonen på søen udvides.
Tidligere havde de Lindyhop hver onsdag aften om sommeren. Det var et super fedt arrangement. Det ser dog ud til at de har sløjfet det. Hvis de stadig har det, så er det værd at tjekke ud. Starter kl 19 med en times gratis intro for alle og derefter er dansegulvet åbent for alle indtil kl 22.

Tak, idabojsen
Anmeldt 22. juli 2017

Kommer der tit. Til en let aftensmad. En burger, nachos eller andre lette retter. Eller en fyraftensøl. God stemning. Sjovt at sidde på den store tømmerflåde ude på søen. Hyggeligt med de små pedalbåde man kan leje. Og det hele tæt på centrum.
Man får hvad man betaler for. Ikke noget forskruet men meget reelt.

Tak, Steffen S
Anmeldt 12. juli 2017 fra mobile enheder

Vi besøgte Kaffesalonen under Jazzfestivalen 2017. Her var fuldt hus og vi havde en fantastisk aften. Fuld service, super betjening og god stemning hele vejen rundt. Ingen kø og ingen ventetid. Effektive og meget serviceminded personale. Alt fungerede og smagte skønt. Tak for en dejlig aften.

1  Tak, BoardingPass299647

Rejsende, der kiggede på Kaffesalonen, kiggede også på

Har du været i Kaffesalonen? Fortæl om dine oplevelser!