“Frokost i det fri ”
Anmeldelse af Sebastopol

Sebastopol
Reservér med
Spar op til 50 %, når du reserverer online *
Sebastopol er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 1.672 af 2.882 Restauranter i København
Køkkener: Fransk
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Det indre Nørrebro
Anmeldt 4. september 2018 fra mobile enheder

God beliggenhed og i godt vejer udeservering med fin og kompetent service. Frokost var udmærket med Omelet.

Tak, Lars M

Anmeldt 25. august 2018

Troede vi skulle have en dejlig middag, men blev slemt skuffet. Vi bestilte Moules frites og steak frites bearnaise. Begge måltider var kolde og bøffen var så lille og stegt + saltet til ukendelighed. Vi kan absolut ikke anbefale dette sted og vi kommer aldrig mere for at spise der!
Vi klagede over maden uden held og gik derfra 600 kr. fattigere(:

Tak, Charlotte S
Anmeldt 6. august 2018

Jeg satte mig uden for. Ikke mange gæster. Det tog mig 10 min at få øjenkontakt med en tjener. Så fik jeg kortet. Der gik lang tid før at tjeneren kom retur for at høre hvad jeg ønskede. Jeg sad og ventede igen. Ingenting skete. Jeg fik fat i anden tjener. De vidste sig, at den første tjener havde glemt min bestilling. I alt tog det altså 20 min at få mine drikkevarer. Lidt efter kom min ven som jeg ventede på. Det tog tjenerne 25 min før de kom hen og spurgte om han ønskede at bestille noget. Vi takkede nej og bad om regningen i stedet for!!!

Tak, Thomas A C
Anmeldt 24. juli 2018 fra mobile enheder

Gennemsnitlig madoplevelse på Nørrebro, opvejes lidt af god beliggenhed på Sankt Hans Torv.
OK mad, dog meget små forretter.
Venlig imødekommende betjening (husk lige bestik til gæsternes hovedret inden servering, det er så ærgerligt at vente når maden er varm)...

Tak, Kim P
Anmeldt 19. juni 2018

Lækker fransk mad som jeg har oplevet mange gange i Provence men meget sjældent i Danmark, stort vinkort med OK priser. Sød og imødekommende betjening, vi kommer gerne igen.

Tak, KirstenS84

Rejsende, der kiggede på Sebastopol, kiggede også på

Har du været i Sebastopol? Fortæl om dine oplevelser!