“Bedste restaurant i København”
Anmeldelse af Kong Hans Kaelder

Kong Hans Kaelder
Velegnet til: Særlige lejligheder, Forretningsmøder, Romantisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 6. maj 2018 fra mobile enheder

Har fået mit livs bedste måltid på Kong Hans Kælder. Stedet fortjener minimum 3 Michelinstjerner. Deres tourte med kalv er min favorit, men alle retter smagte fantastisk. Betjeningen findes ikke bedre.

Tak, Nadia M

Anmeldt 27. januar 2018 fra mobile enheder

Maden er fantastisk, og indretningen er perfekt til en hyggelig aften. Det ærgrer mig dog at betjeningen er af så ringe karakter, restauranten renomme og prisniveau, taget i betragtning.
Jeg har spist her for nylig ad to omgange, og oplevelsen var den samme begge gange - god madoplevelse, og rige service.

2  Tak, Andreas I
Anmeldt 22. december 2017 fra mobile enheder

Vi har fået en dejlig tradition med at besøge Kong Hans Kælder i december. Igen gør Kong Hans det- Fantastisk. Vi er ret enige om at det er Københavns bedste restaurant. Alt kører perfekt. Det er ikke eksperimentel elegance på niveau med Geranium, men der er mere substans i selve maden. Pighvar med Caviar - Rossinis Gold Selection var den bedste pighvar vi har fået. Super flot

Tak, JorgenG2900
Anmeldt 2. december 2017 fra mobile enheder

Kong Hans har længe været på listen over restauranter jeg skulle besøge. Muligheden havde endnu ikke budt sig. Jeg besøgte Kong Hans i forbindelse med en vinsmagning og har efter dette besøg fået lyst til at komme igen. Udsøgte råvarer med respekt for det enkelte. Det stod klart, at når Kong Hans serverer en råvare til en gæst, så skal det være det bedste af det bedste. Aftenens bedste ret var hummer ravioli. Varmeste anbefalinger hvis man ønsker et ærkefransk måltid i højeste kvalitet. Fantastisk håndværk og smagsrigdom.

1  Tak, KrisSA123
Anmeldt 18. juli 2017

Uden tvivl det bedste og mest overdådige måltid jeg nogensinde har spist. Hvis man har den slags penge, skal man unde sig selv et besøg på Kong Hans.

Tak, Joachim P

Rejsende, der kiggede på Kong Hans Kaelder, kiggede også på

Har du været i Kong Hans Kaelder? Fortæl om dine oplevelser!