“Fint lille sted.”
Anmeldelse af Cafe Høegs

Cafe Høegs
Reservér med
Cafe Høegs er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Bar
Spisemuligheder: Morgenmad, Udendørsservering, Reservationer
Kvarter: Det ydre Vesterbro
Anmeldt for 6. september 2017

Fik deres brunch og dertil smagfuld cafe latte. Dejligt brød med smag. Varmt røræg med sprød bacon, 3 slags ost, pølse,laks, youghurt med frisk frugt, vandmelon, appelsin og en lille brownie. Alt var dejligt friskt og serveret med et smil. At det er retrostil og en stille og rolig atmosfære gjorde det til en rigtig rar oplevelse. En samlet regning på 320 kr. er jo også til at holde ud. Kommer gerne igen.

Tak, Lasse Ø

Anmeldt for 9. juli 2017 fra mobile enheder

Virkelig god mad og god hygge.
Spiste med 4 venner, alt hvad vi fik var i top klasse, kommer der helt sikkert igen og igen

Tak, Peter F
Anmeldt for 4. januar 2017 fra mobile enheder

Høegs er en hyggelig café, med god betjening. Der er både indendørs og udendørs betjening. Kan varmt anbefale Høegs.

Tak, Lone L
Anmeldt for 7. december 2016 fra mobile enheder

Vi var fire der skulle spise på Cafe Høegs inden en koncert i Vega. Det var der tydeligvis mange der havde valgt. Fornemmede helt klart, at det handlede om at få så mange igennem som muligt. Vi havde bestilt bord og kom til at sidde ved døren, og det var pivkoldt. Det er hvad der sker, men det var dog temmelig irriterende, at lampen ved det bord, hele tiden faldt ned. (Det var en lampe der sad på væggen).
Vi bestilte burgermenu. Det skulle vi aldrig have gjort. Pommes fritterne have ihvertfald været mindst 10 min for længe i friture, mørkebrune og knas tørre, burgerbollerne var det ikke bedre med, de have konsistens som tvebakker. Og godt nok havde jeg bedt om at få min bøf gennemstegt. Men det behøver den da ikke at blive både sort og brændt af.
Det er første gang jeg skriver herinde. Der var bare alt for mange ting, der ikke spillede på cafe Høegs

Tak, Bente L
Anmeldt for 22. oktober 2016

Hyggelig en lille cafe med et stort udvalg. Her er spil m.m. Men aldrig har jeg set så lille et toilet.

Tak, LiseB1

Rejsende, der kiggede på Cafe Høegs, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Cafe Høegs? Fortæl om dine oplevelser!