“Hyggeligt”
Anmeldelse af the laundromat cafe

the laundromat cafe
Spisemuligheder: Morgenmad
Kvarter: Østerbros
Anmeldt 27. januar 2020 fra mobile enheder

Meget hyggelig lille spisested. God indretning. Fair priser. God mad. Meget venligt personale og hurtig betjening

Tak, phillipmD9995PM

Anmeldt 3. september 2019

En sjov cafe med en lidt anderledes indretning. Maden er ok, og betjeningen er virkelig sløv. Jeg sad mere end 35 minutter ved bordet og ventede - intet skete fra personalet. De henvendte sig ikke for at tilbyde et menukort eller noget at drikke. Heldigvis var de noget hurtigere til at servere, da jeg fik bestilt i baren. Anbefales kun, hvis du har virkelig god tid.

Dato for besøg: september 2019
Tak, Sightseer811838
Anmeldt 11. april 2019

Cafeen er åbenbart et samlingssted for familier med meget små børn. Der er også sat et legeområde op. Det resulterede i en masse larm og støj, som var svær at overdøve. Derudover var cafeen meget kold pga af de store vinduespartier.

Dato for besøg: april 2019
Tak, Pisha64
Anmeldt 2. marts 2019 fra mobile enheder

Kom forbi på vores gåtur og vi fik lyst til st gå ind og en øl og er glas vin , hyggeligt sted skøn personale , prisen er billig og vi kunne se st der var mange kunder der bestilte enten nachos eller pommes frites med forskellige dyppelse , kommer helt sikkert igen

Dato for besøg: marts 2019
Tak, Limacape
Anmeldt 4. marts 2018 fra mobile enheder

Dejlig frokost , tunsandwich og burger som var helt fin. Godt sted at ha børn med, den ene ende af lokalet med børnelegebord. God stemning, hurtig og venlig betjening.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, kerstinm144

Rejsende, der kiggede på the laundromat cafe, kiggede også på

Har du været i the laundromat cafe? Fortæl om dine oplevelser!